IngvaldNordland Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Skallfrie Traktoregg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Fin assosiasjon, Ingvald. Og et flott motiv, der "påskeeggene" viser oss fra hvilken kant lyset faller inn. Hyggelig å se deg her! Fortsatt God Påske.. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Takk for sist Trond Olav : ) Husker deg. Mange Takk. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Et flott motiv Ingvald og koselig at se deg her igjen God påske !!!! Hilsen Leif Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Et flott motiv Ingvald og koselig at se deg her igjen God påske !!!! Takker så mye Leif. I like måte. En av digitene jeg aldri glemmer : ) mvh Ingvald Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Et flott motiv Ingvald og koselig at se deg her igjen God påske !!!! Takker så mye Leif. I like måte. En av digitene jeg aldri glemmer : ) mvh Ingvald Hilsen Leif I like så, og jeg glemmer aldri herr Nordland Hilsen Leif i Nordland Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Fabelaktig, liker fargene og lyset ditt her, Motivet har en spesiell stemning Lenke til kommentar
nutini Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hei Ingvald. Synes dette ble et godt komponert bilde av de skallfrie... Det baller nesten på seg bortetter marka kan du nesten si... Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg