Snylter Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Stemmer. Det holder faktisk med å måtte bytte et par støtdempere før vi nærmer oss at det lønner seg med en tur til Tyskland. På min bil er det ca 10k å spare på bytte av to støtdempere i Tyskland kontra Norge. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Kan som mange andre anbefale deg å titte på en nyere Subaru Outback. Vi bruker vår mye med bilhenger på slep, og er veldig fornøyde. Som bruksbil er den helt suveren. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Det er greit å vite at Outback ikke kan trekke så tung tilhenger da. 1700kg for 2,0D ser jeg.. 2,5i kan visst trekke 1800kg. Det holder for de fleste campingvogner, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Subaru støtter jeg. Kjører en Forester fra 2010, 147hk / 350nm med 2.0D - bruker cirka 6.8L/100km blandet uten tilhenger. Kan dra 2000kg og funker bra med 1500kg båt/henger bak. Stor plass og mye oversikt, og ikke minst rask og drivstoffgjerrig bil for sin klasse. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Boxer dieselen er fantastisk ja! 150 hesteren bruker mindre enn mitsu sin 1.8 med 116hk på blandet ! Turtallsvillig og bra trøkk. Kan ikke sammenlignes med skvipet fra psa eller vw heller. Endret 20. april 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
p10 Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Kikket faktisk på Outback da den nye utgaven kom for noen år siden. Ble faktisk imponert over plassen i baksetet og bagasjerommet; fullt på høyde med Vectraen. Jeg har fundert litt på den utgående Xtrailen. Burde komme på billigsalg når den nye kommer. Kanskje litt mindre bakseteplass enn vi er vant til, men bagasjerommet skal være bra. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Uten å sjekke men det går sikkert an å finne noen fine Mercedes ML280CDI for de pengene,også finnes det R klasse som er diger bil,kan finne en uten luftfjæring eller med luftfjæring som er nylig byttet så du slipper hodepine når den streiker. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Mener den nyeste forestern er større inni. Kjørte en 2014 xtrail som leiebil, jammen meg fikk ikke en voksen plass mellom 2 barneseter bak. Første gang jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Uten å sjekke men det går sikkert an å finne noen fine Mercedes ML280CDI for de pengene,også finnes det R klasse som er diger bil,kan finne en uten luftfjæring eller med luftfjæring som er nylig byttet så du slipper hodepine når den streiker. ML kan jo være en greie ja, men der skal man være obs på hva man kjøper, det er ikke alle som har vært like vellykket. Det ser ut til at -07 280/320CDI er innenfor budsjettet. R-klasse, den finnes vel ikke med annet enn luftfjæring? Det er vel gjerne kombinert med ADS også, for å gjøre det enda litt mer avansert.. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Uten å sjekke men det går sikkert an å finne noen fine Mercedes ML280CDI for de pengene,også finnes det R klasse som er diger bil,kan finne en uten luftfjæring eller med luftfjæring som er nylig byttet så du slipper hodepine når den streiker. ML kan jo være en greie ja, men der skal man være obs på hva man kjøper, det er ikke alle som har vært like vellykket. Det ser ut til at -07 280/320CDI er innenfor budsjettet. R-klasse, den finnes vel ikke med annet enn luftfjæring? Det er vel gjerne kombinert med ADS også, for å gjøre det enda litt mer avansert.. R klasse finnes uten luftfjæring,men tror det gjelder bare 280 som ikke har 4matic.Men er helt enig at man må være forsiktig ved kjøp av disse bilene. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Kjøp for all del en bil med skinnseter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå