Rustymagus Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Vi har snakket med Brenda Romero om heltedyrkelse, spillkultur og rollen som pedagog.Intervju: Brenda Romero Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 En meget interesant artikkel. Kjekt å få et innblikk i en bransje jeg vanligvis har betraktet fra utsiden. Spesielt kjekt var det at det var fru Romero som kom med det. Jeg har jo lest Masters of Doom og slikt, men da fikk man ikke helt det store inntrykket av mr Romero himself. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Nydelig artikkel! Mer av dette, og jeg blir en lykkelig mann. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg har lest intervjuer av spill-legender før, men dette må være det beste. Utrolig reflekterende svar, ser ting fra flere sider samtidig som hun er delvis objektiv. Dette er en smart dame med mer kunnskap om verden som helhet enn mange andre "gamere". +1 til gamer.no for denne. Takk 4 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) En meget interesant artikkel. Kjekt å få et innblikk i en bransje jeg vanligvis har betraktet fra utsiden. Spesielt kjekt var det at det var fru Romero som kom med det. Jeg har jo lest Masters of Doom og slikt, men da fikk man ikke helt det store inntrykket av mr Romero himself. Ikke? Masters of Doom handlet jo stort sett om Romero (og Carmack). Ellers bra artikkel, alltid gøy å lese om selve industrien. Nesten mer gøy det enn selve spillene. Endret 19. april 2014 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Joda, jeg er med på at den handlet der, men jeg følte av en eller annen ubestemmelig grunn at man fikk best innblikk i Carmack sin versjon av sakene. Men det er nå et år siden jeg leste det, og jeg skal nok få lest den igjen for å se om jeg husker rett... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Fin artikkel det der ja. Stå på! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Wow, dette var en flott og inspirerende artikkel, flere av disse takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå