mikkii Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg fik at vide at der ikke var tilbud på den mer. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Og en annen liten ting som bruker å plage meg med supertilbud i aviser er at tilbudet har ett forbehold, tilbudet gjelder bare så langt lageret rekker..... Og betjeningen beklager seg veldiiiig over at det ikke er flere kort igjen, men det er merkelig hvor mange kort som er like bra om ikke bedre... Eneste forskjellen er jo at prisen er litt høyere, er det ikke det man kaller å lokke potensielle kunder ??? Så typisk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Og en annen liten ting som bruker å plage meg med supertilbud i aviser er at tilbudet har ett forbehold, tilbudet gjelder bare så langt lageret rekker..... Og betjeningen beklager seg veldiiiig over at det ikke er flere kort igjen, men det er merkelig hvor mange kort som er like bra om ikke bedre... Eneste forskjellen er jo at prisen er litt høyere, er det ikke det man kaller å lokke potensielle kunder ??? Elkjøp har hvertfall garanti på 3 dager etter at tilbudet kom ut. Dvs. du er garantert å få tilbudsvarene som står avertert. Har de dem ikke inne skal de bestille opp og skaffe innen 7 dager(til tilbudsprisen selvsagt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå