Syar-2003 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er det noen som skal på Elkjøp i morgen , Lørdag 19.04 å benytte seg av dette partikjøpet. Fra 9995,- til 4995,- http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SANP900X3FK01/samsung-ativ-book-9-13-3-ultrabook-askesort?scid=Email2342 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Om man ikke trenger siste generasjon CPU/GPU, så er dette mye for pengene og en fin maskin, og et mye bedre kjøp enn ativ book "lite" som de normat sett selger til denne prisen. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hehe jeg kjøpte denne i dag. Tror du ikke det var kø kl 10:00 når de åpna, det hadde jeg ikke trodd i det hele tatt. Folk begynnte å jogge til data avdelingen, bra man fikk tak i en for prisen er knallbra. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg kjøpe den også i dag. Vi var tre stk i kø 10 min før åpning, og de hadde kun 2 maskiner (elkjøp Åkrehamn). Lenke til kommentar
JGR Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Fikk også snappet opp en. Var ute i god tid og sikra meg ett av to eksemplarer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Fikk også snappet opp en. Var ute i god tid og sikra meg ett av to eksemplarer. To eksemplarer bare , hvilken elkjøp butikk var du i da ? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg var på Elkjøp Steinkjer, men regner med at de fleste butikker kun har 2 eller 3 eksemplarer til den prisen. Ble et lite kappløp mot butikken i det kjøpesenteret åpnet, men var heldigvis først ute, så sikret meg den første PCen. Den andre var en butikk-demo, så er glad jeg kom først. Synes litt synd på tredjemann (som forøvrig ble rimelig sint), men det er som de sier - førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 et bra kjøp til 4995! men var jo heller ikke verdt 9995,- i det hele tatt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Kjøpte denne for 7000 kroner på tilsvarende tilbud for et år siden. Enormt god PC som knuser MacBook Air på alt bortsett fra batteritid. Til 5000 kroner hadde jeg kjøpt hele sortimentet, og fordelt på familien. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Liker PC-en veldig godt, eneste jeg har å si noe på er at tastaturet er ikke helt min smak (for lite opphøyde taster) og veldig lav lyd i høyttalere. Hvordan er lyden på deres PC-er? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Liker PC-en veldig godt, eneste jeg har å si noe på er at tastaturet er ikke helt min smak (for lite opphøyde taster) og veldig lav lyd i høyttalere. Hvordan er lyden på deres PC-er? Liker også PC-en veldig godt så langt. Må si meg enig i at tastaturet ikke er det beste å skrive på, men funker OK. Lyden synes jeg er kurant til å være ultrabook. Har ikke så mye å sammenligne med, men i forhold til min kjærestes Fujitsu Lifebook UH552 synes jeg lyden er helt grei. Forventer uansett ikke så mye på den kanten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå