Callemannz Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Hei Jeg flyttet nettopp inn i ny leilighet hvor det har oppstått et stort problem. Tv-uttaket er på motsatt side av stuen, nærmest i gangen. Dette medfører at pr. dags dato må tv-en stå i gangen. Leverandør er forøvrig canal digital. Jeg har forhørt meg på Elkjøp og Expert angående trådløs overføring av enten tv-signaler eller hdmi-signaler. Det de sier er at fra canal digital må dette gå via kabel, og trådløs overføring av hdmi er ikke å anbefale. Jeg har sett enkelte tråder på forumet som angår dette, uten å ha fått tilfredsstillende svar. Den eneste muligheten jeg har sett pr. nå er denne, som er noe i overkant av hva jeg så for meg prismessig. http://www.cableworld.no/hdmi-tilbehoer/traadloest-hdmi/traadloest-hdmi-sett-(wireless-hdmi)-1080p.asp Finnes det andre løsninger for å få signaler til tv fra canal digital-boks enn overnevnte, eller å trekke kabel på tvers av stua? Jeg så såvidt innom Chromecast, men slik jeg forstod det var dette kun streaming av filer via ekstern lagringsenhet. På forhånd takk for svar Edit: forøvrig er det heller ikke aktuelt å bytte til altibox,da hele borettslaget må endre leverandør.. Endret 18. april 2014 av Callemannz 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Du må nok strekke kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå