ReusFotball Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 jeg bare lurte på noe, på laget mitt er det cirka 5-6 spillere på krets. de ble tatt ut siden første uttak men ikke jeg. det er rundt 1 år siden. jeg føler jeg har blitt mye bedre og en viktigere spillere på laget enn noen enkelte av de feks. Men jeg er fortsatt ikke blitt tatt til noe krets eller fått noe forespørsel for det. -kan det være lurt å spørre treneren min om det? -vet dere om det finne flere uttak i året for de som ikke ha vært på noen samling? takk på forhånd Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er du tatt ut på ett sonelag? Lenke til kommentar
ReusFotball Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Er du tatt ut på ett sonelag? nei spiller på elite lag så vi kommer ikke på sup eller lignende Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Du kan jo høre hva treneren din mener. Om han sitter med samme inntrykk som deg og kanskje mener du fortjener en plass. Ett smart sted å starte i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå