AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Nå har jeg kommet i kontakt med en veldig hyggelig jente over internett. Vi har snakket sammen i en ukes tid nå, og det går i Facebook-samtaler og bilder over snapchat. Jeg har alltid vært veldig skeptisk til slik "nettdating", men her må jeg si jeg begynner å undre om det faktisk er mulig; å bli betatt av en jente over internett! Men jeg føler meg likevel litt rar og merkelig, ettersom jeg faktisk føler jeg kan bli litt betatt her. Vi har jo ikke møttes enda. Er det rart å bli betatt av jente over internett? Anonymous poster hash: 52ef7...d6f Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Kanskje på midten av 90-tallet, men i 2014 er det svært normalt. 2 Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Jeg trodde også det var unormalt, men er selv veldig betatt av ei jente jeg kun kjenner fra nettet. Vi har snakket sammen i flere år, så jeg har gjort det vanskelig for meg selv... Prøv å gå fremover kjapt, før dere rekker å danne dere urealistiske bilder av hverandre Lykke til ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er fort gjort å romantisere en annen over nettet da ikke alle sidene blir eksponert, men det er ikke rart å bli betatt av noen man kun har snakket med over nettet. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Er det rart å bli betatt av jente over internett? Anonymous poster hash: 52ef7...d6f Absolutt ikke. For mitt eget vedkommende var det grunnen til at jeg havnet der jeg bor nå. Ble kjent med ei jente på chat, og det endte med at jeg besøkte henne etter en stund. Og til slutt flyttet jeg fra vestlandet til østlandet... Og dette var i 2001... Og nei, vi er ikke sammen i dag Endret 18. april 2014 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
Little Miss Trouble Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Det er absolutt ikke rart, men husk at du blir betatt av en forestilling om henne. Det skal litt til at den virkelige jenta er sånn som du tror. Derfor vil jeg anbefale dere å møtes snart, så denne betattheten får sjansen til å vokse på et realistisk grunnlag Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det er ikke noe rart med det. Er ikke noe uvanlig i å bli betatt av folk over nett. Folk kan oppfattes annerledes enn de er da, så er ikke alltid kjemien er like bra irl. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Nei, synes ikke det er spesielt rart. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det er nok ikke rart, men sjangsen for skuffelser mtp at man bare ser enkelte sider av vedkommende er nok definitivt større enn ett mer dagligdags forhold til vedkommende. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Har erfaring med dette, og er nå sammen med ei jeg har pratet med en stund fra forumet her Skal flytte sammen til neste år også. Husker ikke hvordan vi avtalte å møtes, men vi endte ihvertfall opp med å møtes. Anonymous poster hash: e6c81...804 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det der med å bli betatt av jenter på internett skjer med meg og hele tiden. De sier at internett gjør verden mindre, men jeg vil si at det er når man blir betatt av jenter over nettet at man innser hvor stor verden egentlig er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå