Gå til innhold

Hjelp til valg av Kina-smartphone


Anbefalte innlegg

Flott skal sjekke oppo 7 find, skal også sjekke ut OnePlus One som lanseres 23 april.

Samme dag som mi3s.....blir spennende.

 

Du kan jo se på tråden min om Oppo Find 7a og Find 7 (som ikke er kommet ut enda og kommer ut i Juni en gang) som du finner i min signatur. Der har du all informasjon om de telefonene.

 

Oppo er et merke man kan stole på og Oppo er veldig kjent for å lage kvalitetsprodukter. Også er telefonene til Oppo ikke så dyre heller som andre toppmodeller i fra Samsung og HTC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg vil anbefale deg å sjekke www.ebay.com i stedet for å gå på enkeltbutikker. Har handlet via dem i mange år og aldri blitt lurt.

 

Anbefales ikke om man skal kjøpe Xiaomi. Det selges mye fake Xiaomi på ebay, aliexpress og lignende steder.

 

www.xiaomi.eu finner du mer om fake Xiaomi telefoner.

 

 

Ok, da forsøker jeg å gå for et ebay-kupp på mi3 for å komme godt under 2.000.

 

 

Kjøp fra kjente selgere, du finner noen her. Selv kjøpte jeg m2s fra www.Spemall.com til guttungen som er strålende fornøyd. Telefonen kom rootet og med norsk Miui ferdig installert. Før jul tror jeg vi betalte like i overkant av 2000,- inkl alt.

 

Nubia 5s er enda et alternativ å sjekke ut. En fin kilde til info om kinatelefoner er www.gizchina.com

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Liker å ta bilder med mobilen og ser at Nubia har optisk bildestabilisator.

Dette er noe jeg virkelig trenger for straks jeg forsøker å ta bilder med noe lengre lukketid er det så lett å få blurry bilder.

 

Noen som vet om bildestabilisatoren i xiaomi mi3 er optisk eller sw?

 

Slik jeg har forstått det så er optisk stabilisator overlegen sw stabilisator, stemmer det?


Og mon tro om den nye mi3s har optisk stabilisator?

Lenke til kommentar

Liker å ta bilder med mobilen og ser at Nubia har optisk bildestabilisator.

Dette er noe jeg virkelig trenger for straks jeg forsøker å ta bilder med noe lengre lukketid er det så lett å få blurry bilder.

 

Noen som vet om bildestabilisatoren i xiaomi mi3 er optisk eller sw?

 

Slik jeg har forstått det så er optisk stabilisator overlegen sw stabilisator, stemmer det?

Og mon tro om den nye mi3s har optisk stabilisator?

Mi3 har ikke optisk stabilisator. Vet ikke om Mi3s kommer til å få det, men det finner vi ut av imorgen når den blir lansert ^^

Lenke til kommentar

Oneplus One blir skikkelig billig. 350$ for 64 GB versjonen.

Den kan være verdt å vente på. Skuffende at ryktene om mi3s lansering ikke stemte.

Nubia 5s er også svært aktuell mtp optisk stabilisator. Er det noen her som har Nubia og som kan si noe om stabilitet? Ser også at Nubia 5s har IGZO skjerm, hvordan er de i forhold til IPS og Amoled? Det eneste som skuffer litt på Nubia er batteriet. 2300 bare.

Mon tro om man kan kjøre Google Now på noen av disse, slik som på LG Nexus 5?

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

Lurker rundt på forumet til OnePlus og håper på en invite så jeg kan bestille One Plus One.

64GB versjonen med snapdragon 801 og 13 g kamera m/sw stabilisator stort batteri koster kun 350$.

Usikkert når man kan få kjøpt da.

 

Men Xiaomi har idag satt ned prisen på Mi3 til 320$ for 64GB og 270$ for 16GB. Må regne med ca 100$ påslag for å få den til norge.

 

Avventer et par uker for å se om jeg får tak i 1+1, om ikke så går jeg for Mi3 64GB.

Lenke til kommentar

Har dessverre hørt noen rykter om at 1+1 skal være litt ustabil, og ha et litt slapt kamera, men er kanskje verdt det til en slik pris

 

Dette anngående ustabilitet må i så fall gjelde pre-production modellene som har vært rundt om kring.

 

Når det kommer til kameraet på OnePlus One, så tar den meget gode bilder. Er bare å se på min OnePlus One tråd i min signatur og så se etter spoileren som har noen kamerabilder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håper ikke du har tenkt å smashe den gamle mobilen din?

 

Hehe nei jeg ingen planer om det :-)

 

Men jeg tenker at iløpet av ca 2 uker så har jeg fått en invite og kan bestille 1+1.

Ifølge reviewene jeg har sett så er det en knall telefon. Prisen ekke gærn heller.

Lenke til kommentar

 

Håper ikke du har tenkt å smashe den gamle mobilen din?

 

Hehe nei jeg ingen planer om det :-)

 

Men jeg tenker at iløpet av ca 2 uker så har jeg fått en invite og kan bestille 1+1.

Ifølge reviewene jeg har sett så er det en knall telefon. Prisen ekke gærn heller.

Tusen takk, skjønner ikke hvor dumme folk kan være.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Det er vel ingen som er skuffet nå som vi har fått MI4. Jeg hadde akkurat begynnt å tenke seriøst på MI3 da jeg sjekket ut hjemmeside til Xiaomi. Det blir nok MI4 når jeg reiser hjem etter fem uker på jobb.

 

Jeg så også på den, men man må legge inn bestilling i et 3 minutters vindu hver tirsdag.. selges ut fortere enn fortest ser det ut til. :( Tenkte også på Xiaomi 3, men ikke støtte for 4G.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som er skuffet nå som vi har fått MI4. Jeg hadde akkurat begynnt å tenke seriøst på MI3 da jeg sjekket ut hjemmeside til Xiaomi. Det blir nok MI4 når jeg reiser hjem etter fem uker på jobb.

 

Jeg så også på den, men man må legge inn bestilling i et 3 minutters vindu hver tirsdag.. selges ut fortere enn fortest ser det ut til. :(

 

Ser på Taobao at XM4 移动版 har riktig 4G-støtte, men "feil" 3G (TD-versjonen). Betyr det at man ikke ville kunne bruke denne med 3G nett i Norge, bare på 4G? Yidong er eneste versjon som støtter 4G ser det ut til, så man må nesten velge enten eller, får ikke i pose og sekk. :I

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...