Fratell Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Jeg har ikke kabel eller parabol, men har lagt til Tv2 Sumo appen og NRK Nett-TV appen til SmartTVen min. Sumo får man gratis i 1 måned sålenge man har OneCall og Nrk er gratis. Har også 1 måned gratis Viaplay som man får ved første gang man registrerer seg. Nå har jeg fått øynene opp for Netflix og HBO Nordic. Har dessverre allerede brukt min 1 mnd gratis hos Netflix. Hvordan får gratis tilgang til disse to tjenestene? Vet dere om noen triks? Eller finnes det kampanjer noen steder? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Du kan ikke få gratis tilgang. Det er ikke noen lovlige "triks" som jeg vet om. Du må betale. Og jeg ser ikke heller ikke problemet. Du betaler en latterlig sum på 79,- måneden for ubegrenset tilgang til flere tusen filmer og TV-serier 3 Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Du kan ikke få gratis tilgang. Det er ikke noen lovlige "triks" som jeg vet om. Du må betale. Og jeg ser ikke heller ikke problemet. Du betaler en latterlig sum på 79,- måneden for ubegrenset tilgang til flere tusen filmer og TV-serier Flott om du vil betale, men i denne tråden handler det om tjenester som er gratis. Hvis du ikke har noe å bidra med så kan du la være å svare. Dessuten er det hundrevis av TVkanaler og èn av dem må det finnes gratis direkte-sending av. Om det er kun er prøveperiode slik som på TV2 Sumo. Jeg formulerte meg dårlig i førsteposten men det gjelder ikke bare Netflix eller HBO Nordic. Endret 18. april 2014 av Vitex Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Du kan ikke få gratis tilgang. Det er ikke noen lovlige "triks" som jeg vet om. Du må betale. Og jeg ser ikke heller ikke problemet. Du betaler en latterlig sum på 79,- måneden for ubegrenset tilgang til flere tusen filmer og TV-serier Flott om du vil betale, men i denne tråden handler det om tjenester som er gratis. Hvis du ikke har noe å bidra med så kan du la være å svare. Dessuten er det hundrevis av TVkanaler og èn av dem må det finnes gratis direkte-sending av. Om det er kun er prøveperiode slik som på TV2 Sumo. Jeg formulerte meg dårlig i førsteposten men det gjelder ikke bare Netflix eller HBO Nordic. Jeg svarte etter det jeg leste i førsteposten, som helt klart var formulert slik at det var gratis Netflix/HBO du var ute etter, så du har deg selv å takke for den gode formuleringen din. Det er nok dessverre (for deg) sånn at du må betale for å få streaming av kvalitetskanaler/serier osv. Det er ikke mange som tilbyr slikt gratis.. Men hves du Googler rundt, leter på internett lenge nok, så finner du nok en eller annen kanal med gratis livestream... ; ) 2 Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Du kan ikke få gratis tilgang. Det er ikke noen lovlige "triks" som jeg vet om. Du må betale. Og jeg ser ikke heller ikke problemet. Du betaler en latterlig sum på 79,- måneden for ubegrenset tilgang til flere tusen filmer og TV-serier Flott om du vil betale, men i denne tråden handler det om tjenester som er gratis. Hvis du ikke har noe å bidra med så kan du la være å svare. Dessuten er det hundrevis av TVkanaler og èn av dem må det finnes gratis direkte-sending av. Om det er kun er prøveperiode slik som på TV2 Sumo. Jeg formulerte meg dårlig i førsteposten men det gjelder ikke bare Netflix eller HBO Nordic. Jeg svarte etter det jeg leste i førsteposten, som helt klart var formulert slik at det var gratis Netflix/HBO du var ute etter, så du har deg selv å takke for den gode formuleringen din. Det er nok dessverre (for deg) sånn at du må betale for å få streaming av kvalitetskanaler/serier osv. Det er ikke mange som tilbyr slikt gratis.. Men hves du Googler rundt, leter på internett lenge nok, så finner du nok en eller annen kanal med gratis livestream... ; ) Selvfølgelig er det svært få som tilbyr det gratis, det jeg var ute etter var først og fremst en prøveperiode slik som med Viaplay og Sumo. De er garantert ikke de eneste på markedet med gratis prøveperiode. Stream kan jeg alltids finne selv, da hadde jeg ikke laget tråden. Jeg er ute etter å vite om det finnes gratis prøveperioder til TVkanaler og gjerne en app som fungerer til SmartTV. Jeg takker for dine bidrag til tråden og venter på noen som faktisk vet om slike sider jeg snakker om. Håper jeg har formulert meg såpass forståelig nå at folk vet hva jeg faktisk er ute etter. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Gnetfant, 79 kr er lattelig lite med tanke på hva du får.Eneste jeg kommer på er "DetSomErUlovligÅSnakkeOmPåForumetMen"Alle"Bruker"" Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) edit. gidder ikke irritere meg. Endret 23. desember 2014 av sirandrew214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå