Notatall Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Får feilmeldingen: Kan ikke starte Microsoft Outlook. Kan ikke åpne Outlook-vinduet. Kan ikke åpne mappesettet. Får ikke tilgang til filen. Du har ikke tilstrekkelig tilatelse til å få tilgang til filen C:\Users\Nnnn\AppData\Local\Microsoft\Outlook\[email protected] Trenger hjelp. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Lag en ny profil : kontrollpanel->e-post Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Lag en ny profil : kontrollpanel->e-post Takk for svar. Er ingen ekspert på dette - hvordan gå frem rent konkret? Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Kan også være .ost fila som er korrupt. Da kan det hende du kan fixe den ved å kjøre scanpst.exe http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/repair-outlook-data-files-pst-and-ost-HA102749454.aspx Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Kan også være .ost fila som er korrupt. Da kan det hende du kan fixe den ved å kjøre scanpst.exe http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/repair-outlook-data-files-pst-and-ost-HA102749454.aspx Takk for forslaget! Jeg kjører scanpst.exe og får bekreftet at .ost fila er korrupt. Imidlertid har jeg ikke tilgang til å reparere filen, men får skanne den. Når det er gjort, får jeg adgang til å kjøre reparasjon - det blir tatt sikkerhetskopi. Imidlertid blir det en uopprettelig feil i fila under reparasjonen. Prøver da å reparere kopien, men den er skrivebeskyttet. Jeg kan ikke se/finne fila rent konkret. Hvordan får jeg rettet på dette? Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 19. april 2014 Forfatter Del Skrevet 19. april 2014 Omsider fikk jeg fjernet skrivebeskyttelsen for .ost fila. Kjørte scanpst.exe - filen ble reparert - og jeg har fått startet Outlook 2013. Takk for utmerket hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå