Ollig Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hei Som nevnt i tittel så kobler jeg fra pcen min, til en reciever som igjen går opp til tven. Problemet oppsto etter en formatering av pc. Når jeg surfer på nettet (scroller) eller ser på filmer f.eks så får jeg flimring på nederste del av skjermen, akkurta som tven/pc klarer å kjøre bildet raskt nok. Har forsøkt å justere opp HZ, har forsøkt å innstallere drivere på nytt, kjørt tv og reciever tilbake til fabrikk innstillinger. Ingenting hjelper. Noen som har noen råd til hva det kan være? PS. Når jeg kobler til laptoppen til tven så fungerer alt fint, så må være noe med pcen å gjøre. Legger ved en video der dere ser hvordan tven holder på når jeg scroller på en nettside. https://www.dropbox.com/s/yv420jg816gc010/VID_20140410_151333.mp4 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Det virker veldig likt som flimringen du får hvis du kjører dual monitor på visse oppsett. Kunne du sjekket, bare for sikkerhetskyld, at maskinen ikke tror at det er to skjermer koblet til og at den ikke projekterer signaler til en ikke eksisterende skjerm? Kan jeg også spørre hvilket skjermkort du har? Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Det er sjekket, er bare 1 som listes opp. Har ati radeon 6970. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Det her er litt merkelig når du kun har én skjerm og jeg regner med at du ikke har crossfire siden du ikke har nevnt det Bruker du WIndows Aero theme? 1 Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Ja,skjønner ikke hva d kan være:( Kjører aero ja? D har alltid fungert Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Ok, da har jeg enda mindre å komme med. Flere som har hatt lignende problemer når de disablet aero siden det av en eller annen grunn er knyttet til at Windows bruker post processing på bildet. 1 Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Huff, ingen som har vært borti dette før?:/ Det er rimelig irriterende å surfe på nett med pcen når sidene bare spretter rundt. Ennå værre er det at når jeg ser på film/serier så flimrer det i nederste del av bilde vært tiende sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå