Bekir Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hei, Bekir. Båter i Middelhavsområdet er ofte fargerike, og denne har delikate farger, og er dessuten svært ren og velstelt. Jeg synes komposisjonen er fin, og lyset er behagelig, - et godt bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Tusen takk Albert så hyggelig du likte dette Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Herlige grønn/blåtoner i dette bildet som skaper harmoni og som jeg stoppet opp ved..Flott! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Tusen hjertelig takk Tove Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Spennende å se hvordan båtbyggetradisjon er rundt om. Har ikke sett noe liknende i f.eks Spania, Hellas; de er ofte bredere og med lavere skrog. Litt annen fargebruk, dessuten, og den går jo nærmest i ett med havet, som vel er Svartehavet? Fin ro bildet, men kompositorisk ville jeg lagt båten til høyre for midten, samt tatt med baugen helt til vannlinjen pluss litt til. Ser du har fotografert midt på dagen, i vanskelig lys. God atmosfære du formidler! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Flotte farger i det bilde behagelig bilde ja som Albert sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg