rsun Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Jeg har koblet min bærbare opp mot Tele2's mobile bredbånd. Dette har jeg gjort via sim i ipaden min. Farten er veldig ustabilt, men er for det meste utilgivelig tregt (tregere enn isdn). Prøver jeg internett kun på ipaden, fungerer det faktisk bra med farten. Altså tror jeg feilen må ligge en plass på veien mellom ipad og bærbare (Windows 8). Tele 2 har ikke funnet noen feil, selvfølgelig. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 tele2 suger balle. bytt leverandør. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Lås tilkoblingen din til Netcom, tele2 bruker det ræva nettet til Network Norway. Er nok der problemet ligger. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Nå sier jo trådstarter at han har bra hastighet med iPad mot Tele2. Hvorfror to stk da råder han til å bytte leverandør, slik at han skal få nøyaktig det samme problemet igjen er en gåte.Man kan vel bare råde trådstarter til å fortelle noe mer om hvordan dette er koblet sammen, og om det er forskjell om han bytter til annen PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hvordan er PC koblet til iPad? Hvilken hastighet får du med speedtest fra hhv iPad og PC? Bruk speedtest-appen på ipad og speedtest.net på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå