wil Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Hei. I går kjøpte jeg en Samsung Galaxy S5 og jeg fikk med et 64 GB minnekort (Gud vet hva jeg skal med det), skulle egentlig ha 32 GB, så kjøpte jeg Screen Protector og en Samsung Flip Wallet med mulighet for å sette kort i mobilholderen. det jeg synes er litt merkelig da er at den sitter så løst liksom. Er det meninga? Jeg har forstått det slik at mobildekslet bak skulle, men det vil liksom ikke sitte på sikkelig tror jeg. Eller skal den bare være slik? Hmmmm. Noen som vet? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Sjekk ut youtube-tester ;p Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Det ordna seg. Var nok jeg som var litt for forsiktig, for man måtte visst trykke telefonen på plass. Det hadde jeg ikke gjort. Tok med coveret til butikken og fikk en til å prøve på utstillingsmodellen og det funka, så da var det bare å ta det med seg hjemme å prøve her hjemme og det funka det også. Litt forsiktig med nye ting kanskje, men, men. Det ordna seg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå