FeeNxXx Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Jeg og en kamerat vil gjerne dra på en ukes fisketur i Sveriges villmark, kunne tenkt oss å reise til Dalarna eller Hârjedalen. Vi kunne tenkt oss å komme så langt ut i villmarken som mulig og langt ifra nærmeste folk. Har meget lyst til å få sett dyreliv og oppleve godt fiske. Er det noen som har tips til hvor vi kan reise? lang gåtur fra bilen er ikke noe problem. Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Se episode 3 av Monsen på villspor, så får du se en fantastisk område i Sverige der jeg selv gjerne skulle dratt. Lenke til kommentar
FeeNxXx Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Se episode 3 av Monsen på villspor, så får du se en fantastisk område i Sverige der jeg selv gjerne skulle dratt. will do:) takk takk:) Lenke til kommentar
FeeNxXx Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Se episode 3 av Monsen på villspor, så får du se en fantastisk område i Sverige der jeg selv gjerne skulle dratt. will do:) takk takk:) kommer det frem hvor han er i sverige? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Ja, de avslører det mot slutten på episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå