Hrodmarr Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hei! Jeg har i nær fremtid tenkt til å bygge meg min andre gaming PC i mitt liv. Har sett for meg ett budsjett på rundt 16k uten skjerm tastatur osv.. Merk at jeg har vært ute etter et Asus type ROG design med svarte og røde farger. Dette er oppsettet jeg har fundert meg frem til: Kabinett: BitFenix Prodigy Mini-ITX Rød Hovedkort: Asus Maximus VI Impact Prosessor: Intel Core i7-4770K RAM: Kingston HyperX Fury 16GB 1866MHz Skjermkort: Asus GeForce GTX 780Ti 3GB Matrix Platinum SSD Harddisk: Corsair Force Series GS 240GB (555/525MB/s) Vannkjøling (CPU): Corsair H100i Hydro Series Strømforsyning: Cooler Master V650S 650W Ekstra Vifter: Corsair AF120 Quiet Edt. 120mm Noe som anbefales å byttes ut her med noe bedre til samme eller mindre pris? Og når det kommer til skjerm har jeg sett på en Asus PB278Q med 1440p oppløsning og 60 Hz. Er det et lurt kjøp eller burde jeg heller se på en skjerm med full HD men med feks 144 Hz? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Har du sjekket at du får plass med Mini ITX og H100i, 780Ti tar også en del plass i et kompakt kabinett Lenke til kommentar
Hrodmarr Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Har du sjekket at du får plass med Mini ITX og H100i, 780Ti tar også en del plass i et kompakt kabinett Har sjekket alt av komponenter og alt passer og får plass inni det vanvittige BitFenix Prodigy. Virkelig ett kabinett og se på om man vurderer en Mini-ITX PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå