inzyr Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har 6.1 sorround høytalere fra creative. jeg syntes alltid bassan var veldig svak, til jeg skjønte at bass levelen var veldig lav. Etter at jeg satte basslevelen til midten, ble bassen god. Men nå, etter at den har vært på lenge så sier den BOOM! Høres ut som om noen slipper noe stort og tungt i etasjen ovenfor. den sier boom bare engang. Dette skjer alltid etter at den har vært på en lang tid og det skjedde ikke når bassen var veldig svak (kanskje det skjedde, men jeg hørte ikke den isåfall) hva kan være feil? Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hvis den sier boom etter at du slår den av er d nok helt normalt har det samme med typhoon 5.1 anlegget mitt. det er nok ikke noe galt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har 6.1 sorround høytalere fra creative. jeg syntes alltid bassan var veldig svak, til jeg skjønte at bass levelen var veldig lav. Etter at jeg satte basslevelen til midten, ble bassen god. Men nå, etter at den har vært på lenge så sier den BOOM! Høres ut som om noen slipper noe stort og tungt i etasjen ovenfor. den sier boom bare engang. Dette skjer alltid etter at den har vært på en lang tid og det skjedde ikke når bassen var veldig svak (kanskje det skjedde, men jeg hørte ikke den isåfall) hva kan være feil? Har anlegget sjøl og en kamerat med det hadde samme prob - det er definitivt en feil! - Klag eller noe i den retningen :wink: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 dersom det forekommer når du skrur av/på anlegget kan det være så enkelt som transienter. ikke noe å bry seg nevneverdig om i dette tilfellet =) (ps: per.lund : avataren din er for stor.) bfisk Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har 6.1 sorround høytalere fra creative. jeg syntes alltid bassan var veldig svak, til jeg skjønte at bass levelen var veldig lav. Etter at jeg satte basslevelen til midten, ble bassen god. Men nå, etter at den har vært på lenge så sier den BOOM! Høres ut som om noen slipper noe stort og tungt i etasjen ovenfor. den sier boom bare engang. Dette skjer alltid etter at den har vært på en lang tid og det skjedde ikke når bassen var veldig svak (kanskje det skjedde, men jeg hørte ikke den isåfall) hva kan være feil? Dette er et kjent problem og har ingenting å gjøre med hvordan bassnivået stilles. Husker da jeg fikk det første smellet fra sub'en(akkurat som det falt noe tungt i gulvet). Jeg skvatt skikkelig :o Les mer her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=132983 Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 det skjer ikke bare når jeg slår den på og av, men også når suben har vært på en stund. skal jeg sende en email til [email protected] og forklare problemet mitt? vil det koste noe? må jeg først sende inn suben jeg har nå for å få en ny? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 det skjer ikke bare når jeg slår den på og av, men også når suben har vært på en stund. skal jeg sende en email til [email protected] og forklare problemet mitt? vil det koste noe? må jeg først sende inn suben jeg har nå for å få en ny? Ja, send mail og forklar problemet. Det vil ikke koste deg noe. Be om å få tilsendt ny subwoofer og nytt strømadapter. Tviler på at de vil ha den defekte subwooferen din, så du trenger nok ikke sende den inn til Creative Lenke til kommentar
sydana Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hei. regner med at det er en aktiv sub du har, det boomet som kommer er ikke no feil i det hele tatt, det er bare subben som lader seg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå