Gå til innhold

[Løst] 17" Laptop for noe spilling og diverse


Anbefalte innlegg

Konfirmasjonen min begynner å nærme seg, og skal veldig snart bestille ny laptop.

 

Bruksområder:

-Spilling

-Internet

-Filmer

 

Spill som jeg kommer til å spille:

-The crew

-Watch dogs

-DayZ,

-Battlefield 4,

-Nfs rivals

-The division

 

Vil ha:

-17" tommer full hd skjerm

- Quad core cpu

-Helst nvidia gtx 860m osv., (kan sikkert overleve med 850m/765m

-Numberpad, (også, kan overleve uten)

- 2 vifter (har alltid hatt en, og det er forferdelig varmt)

-Ikke elendig nettverkskort (har 50mb/s down og 20 mb/s up

 

Sorry for lang tekst, tenkte det ble mye enklere å lese

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er

 

ASUS G750JS 17.3" Full HD GeForce GTX870M 3GB,Core i7-4700HQ,12GB RAM,256GB SSD,750GB HDD,DVD±RW,Win 8.1 for dyrt?

 

Selv vil jeg si den laptopen gir mye ytelse, selv om prisen er litt stiv, hadde droppet harddisken om det var mulig å helle statset på 1.5 TB harddisk senere.

 

12 GB ( 3 x 4 GB ) brikker er ikke så enkelt å oppgradere, så ville heller hatt 2x 8 GB og oppgradert senere.

 

Bortsett fra det ser maskinen grei ut. Ut i fra teksten virker det ut som laptopen kan overklokkes.

 

Wireless AC er det beste, desverre har vel laptop bare 1 gigabit ethernet port RJ45 men i begge tilfeller bør 100\100 mbit være innen rekkevide uten problemer på en Wireless AC router. Selv ved lengere avstand.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Er

 

ASUS G750JS 17.3" Full HD GeForce GTX870M 3GB,Core i7-4700HQ,12GB RAM,256GB SSD,750GB HDD,DVD±RW,Win 8.1 for dyrt?

 

Selv vil jeg si den laptopen gir mye ytelse, selv om prisen er litt stiv, hadde droppet harddisken om det var mulig å helle statset på 1.5 TB harddisk senere.

 

12 GB ( 3 x 4 GB ) brikker er ikke så enkelt å oppgradere, så ville heller hatt 2x 8 GB og oppgradert senere.

 

Bortsett fra det ser maskinen grei ut. Ut i fra teksten virker det ut som laptopen kan overklokkes.

 

Wireless AC er det beste, desverre har vel laptop bare 1 gigabit ethernet port RJ45 men i begge tilfeller bør 100\100 mbit være innen rekkevide uten problemer på en Wireless AC router. Selv ved lengere avstand.

Blir kansje litt for dyr, vis jeg skulle velge en asus g750, ville jeg ha gått for dennehttp://www.multicom.no/business/G750JS-17e3-Full-HD-4e-gen-Intel-Core-i7-4700HQe-8GBe-750GB-HDD-8GB-SSDe-GeForce-GTX-870Me-BT4e-USB3e-DVDe-Windows-8e1-ASUS/cat-p/c/p7201676 og kjøpt ssd senere.

 

Jeg fant også denne i går, http://www.multicom.no/business/Arya-MS-1772-Ultra-thin-17e3-Full-HD-Matte-Intel-Core-i7-4700HQe-8GBe-128GB-SSD-750GB-7200rpm-HDDe-GeForce-GTX-870Me-Uten-operativsysteme-21e8-mm-Multicom/cat-p/c/p10628439 en stor + med den er at den er tynn, men lurer på om varme kan bli et problem selv om det et 2 vifter.

Hvis jeg ikke er helt feil så er de viktigste komponentene samme som på asus-en og aryan, da er bare kjølingen et problem.

Endret av pca9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...