DocJ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Når jeg setter opp agp farten til 8x agp og starter pc'en på nytt og går å ser etter speeden igjen står den igjen på 4x agp!! skjønner ikke det her ass. Har Sapphire 9700 Np og abit kd7 samt de nyeste driverene! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mulig du må sette AGP til 8X i bios. Kommer ikke på noe annet i farten. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har samme problemet og har spurt om det i denne tråden. Har 9800 Pro riktignok. Hos meg virker det som om det er Smartguard (en stabilitetsovervåker) som automatisk setter AGp på 4x, men systemet mitt skulle jo være mer enn nok stabilt, så jeg skjønner ikke helt det der... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 dagens gfx kort trenger ikke mere enn 4x agp, da kan du skyve problemet under teppet og glemme det bort Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Trukke jeg helt har tenkt å glemme det ass. Ting lagger som bare søren. Noe det ikke gjorde når jeg kjørte 8x agp Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Trukke jeg helt har tenkt å glemme det ass. Ting lagger som bare søren. Noe det ikke gjorde når jeg kjørte 8x agp Da tror jeg du har mer problemer enn 4xAGP/8xAGP. 8xAGP er svært lite bedre. Faktisk er det slik at Radeon- kort anbefales å kjøre med 4xAGP og Fastwrite off, som nevnt over. Prøv å reinstaller chipsettdrivere og skjermkortdrivere. Jeg tror problemet må ligge her et sted Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Trukke jeg helt har tenkt å glemme det ass. Ting lagger som bare søren. Noe det ikke gjorde når jeg kjørte 8x agp Du har ikke et skjermkort som utnytter 4x agp, så det er lite trolig at du vil få bedre ytelse ved å bruke 8x agp. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Trukke jeg helt har tenkt å glemme det ass. Ting lagger som bare søren. Noe det ikke gjorde når jeg kjørte 8x agp da har du jo ett problem, men det har ikke noe med at kortet går på 4x eler 8x, prøv reinstall av drivere som han over sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå