Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør en person god i senga?

Imlekk

Anbefalte innlegg

Noe jeg leste fikk meg til å lure på hva det er som gjør at folk anser noen som god i senga (eller sofa'n, badekaret, høyspentledningen eller hvor man nå enn foretrekker det). Spekulasjonen min er at det kan variere ganske kraftig fra person til person, men jeg er glad i å kategorisere ting, så er nysgjerrig på om det er noen mønstre her.

Så spørsmålet mitt er da: Hva gjør en person god i senga?

For min del så har jeg ikke en veldig gjennomtenkt liste over kriterier, men initiativ, og en viss mangel på hemninger settes pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva enn ho gjør. hvis det fungerer er hun god i senga.

Jeg liker å tenke på sengevalsen som kunst, man kan ikke bare liste opp noen kriterier og masseprodusere det, akten må vurderes som en helhet med det innholdet kunstneren ønsker å presentere.

Lenke til kommentar

- viser med lyd eller bevegelse når han får noe deilig, det gjør det enklere for meg å oppfatte/lære videre eller til neste gang.

- er interessert i at begge skal ha det bra.

- prøver litt forskjellige fremgangsmåter (dvs. ikke alltid ha 1,5 minutt forspill med dårlig-tid-fingring før man dytter den inn så fort det er litt vått).

- alltid deilig hvis han viser at han DIGGER å se en naken damekropp og tenner på den.

- har ikke hastverk med å få orgasme så fort som mulig hver gang. Noen ganger er det såklart ok det også ;) .

- er oppmerksom på signaler fra partneren om hva denne liker/ikke liker (syns denne er spesielt viktig, kan komme langt med denne!).

Anonymous poster hash: e2e2c...8e2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For min del vil jeg si det store er å fokusere på den andre personen og ikke seg selv. Om begge parter er opptatt av å først og fremt tilfredsstille den andre blir sexen straks mye bedre. Resten går for det meste på kjemi og at man er komfortabel med å tøye strikken i lakenet.

Synes jeg da ^^,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, Olympiatoppen opererer med at man trenger minst 10 000 timer for å komme på høyt nivå i en, uh, aktivitet. Det virker nærliggende å tro at det samme gjelder for sex.

Ikke sant. Og det sier vel seg selv at pratice makes perfect i det meste. Men nå er det ofte ikke oss selv heller som får oppleve vår egne, uh, ferdigheter. Og svært få mennesker er like og liker jo forskjellige ting, så det en person liker godt trenger ikke å være noe en annen liker.

Så etter min mening, den beste måten på å bli "god i sengen", er ved timesvis av øvelse med samme partner, en person en liker veldig godt og hvor det er gjensidig, slik at det også blir mulig å la seg kjenne partneren inderlig fra bunnen og opp for begge to. Og først da, blir en såkalt god i sengen, med den personen.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Som det står en del her så er kommunikasjonen og tilpassningsferdigheter viktig. Folk er forskjellige, så jeg vil si at hvis du er flink til å tilpasse deg den personen du har sex med, og gir dem en behagelig sexopplevelse, så vil jeg vel tørre å påstå at du er god i senga.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...