se# Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg synes ergonomien til E-M10 til å være litt bedre enn E-M5, så jeg hade nok valgt den. Enig med Tomsi42, er du bare på jakt etter et lite kamera er det mye som taler for E-M10. Det E-M5 gir er byggekvalitet og vanntetthet som er bedre. Det er også mulighet for batteri/vertikalgrep. Jeg ville forvente samme bildekvalitet med RAW, kanskje litt bedre JPG fra E-M10. E-M10 har også innebygd blits, mens det følger med en liten ekstern blits med E-M5 som tar støm fra kamerabatteriet. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Da høres det fortsatt ut som EM-10 er kameraet for meg. Værtetting er ikke så viktig for meg lenger, ettersom jeg nok ikke vil trosse vær og vind så mye lenger. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Om du ikkje har gått bort fra GX7 enda anbefaller eg deg å lese denne testen av GX7 opp mot EM-5. Link Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Takk for tips, Wackee. Jeg endte til slutt opp med E-M10. Gleder meg til å ta det i bruk. Tusen takk for all hjelp. 3 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Gratulerar med det, håpar du blir veldig fornøygd. E-M10 er eit godt kamera, lykke til! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Gratulerar med det, håpar du blir veldig fornøygd. E-M10 er eit godt kamera, lykke til! Tusen takk. Jeg vurderte GX7 altså, men fant ut at det ikke var verdt prisforskjellen for min del. Gleder meg til å teste det ut skikkelig etter eksamensperioden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Gratulerer med kjøpet - et godt valg, synes jeg. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Gratulerer med ett kjempekamera :-) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Håper du blir like fornøyd som jeg er. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Grattis med flott kamera. Som sagt før så er jeg og kjempefornøyd med mitt. Så pent at jeg bruker kameraet selv om jeg egentlig ikke skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå