OHJohansen Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Krever 44 manns dugnadsånd for å gjennomføre.Her gjøres det klart til TV-sendinger på TG (Ekstra) Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 TG høres så gøy ut! Vil dra på det en gang i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvor sendes det? Hvordan kan jeg se disse 86 timene? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvor sendes det? Hvordan kan jeg se disse 86 timene? Man kan se sendingene live herfra. Det kommer til å være mer show og kompovisning utover kvelden http://www.gathering.org/tg14/live/#!/stream/tgtv Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Buss og buss, det det er vell en semi trailer... 3 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Buss og buss, det det er vell en semi trailer... Ja det er en semitrailer, men slike semitrailere hvor de sitter og fikser på lyd, bilde osv kalles for OB-buss. Vil anta at det stemmer fra TVens tidlige barndom da jeg er ganske sikker på at de brukte om bygde busser og ikke semitrailere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå