Gå til innhold

[Løst] Smarttelefon, trådløs lading, LTE,

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på jakt etter ny telefon, og har lyst til å prøve litt nytt;

• Har blandt annet lyst på trådløs lading. Er det realistisk å håpe på en telefon som har noe innebygd, eller gå for noe som dette?
  • Batteriet må holde fint en hel dag med bruk av e-post, ringing og facebookchat.
  • God nok plass til å lagre et par hundre sanger på spotify + det av bilder som samler seg opp. (Har 16 gb på nåværende iPhone, og det begynner å bli smått lite etter halvannet års bruk)
  • Mulighet til å brukes som mobilt bredbånd (opprette eget hotspot eller dele til usb)
  • Sporing, alà iphone sin løsning
  • LTE

Ang e-post skal den kobles til både jobb-mail og privat-mail. Den skal ikke spilles på.

Siste 4-5 årene har jeg kun hatt iPhone (Har mac og appletv, kjekt å kunne koble litt på tværs), men er åpen for å prøve noe nytt.

Det kanskje viktigste for meg er muligheten for trådløs lading hvis det i det heletatt blir mulig, det er et avgjørende tema. Har skjønt at jeg kanskje må gå for et deksel for å få til det, men håper på noe innebygd.

Målet mitt med trådløs lading er å kunne modifisere litt i bilen, slik at jeg bare kan legge den ned et sted hvor den lader ute å kobles til noe.

Pris er ikke alt for viktig, men kanskje ikke mer enn 5000,-.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha meg ny mobil jeg og(S2 ødelagt skjerm), jeg er ikke villig til å betale så alt formye så har holdt meg i "made in china" kategorien. det huawei, zte og Oppo kommer med virker veldig lovende og det er sist nemnte jeg går for. nærmere bestemt Oppo find 7, kommer i salg på oppo sin europeiske butikk i mai, juni. koster 3,5k. det er en billigere modell av den (7a) som du kan forhands bestille nå.

Find 7 har rimelig bra spesifikasjoner for å si det sånn, QHd er det vel, 2,5Ghz*4, og ladetiden :dribble::w00t:

den har android 4,3 med color OS. det er bare å lese sjøl. dette er vel noe nytt?

ellers så har du lg nexus som er relativt billig og med tråløs lading.

så har du den nye nokia lumia 930, om du vil ha windows phone med tråløs lading tror jeg

så har du seffølgelig note 3

hvilken modeller har du hvert innom?

Lenke til kommentar

Etter siste oppdateringa til 8.1 så er det fantastisk. Hvertfall det jeg har testet på min Lumia 520. Dette er dog ikke min daglige telefon (iphone 5). Men personlig ville jeg valgt windows før Android. Men jeg må å si at jeg tror ikke du vil hverken på Android eller windows finne alt like "smooth" ( i mangel på en bedre måte å si det å ) opplevelse som på iphone.

Utfra det jeg kan se dekker en 920 alle de ønskene du har til en mobil. Å det til en ok rimelig penge ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...