Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Noen som gleder seg? Personlig er dette den beste filmen som ennå ikkje er kommt ut. *Glede seg* Matrix 3 kommer også da, men Lotr er min favoritt. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan kan du vite at det er den beste filmen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan kan du vite at det er den beste filmen? Det er den beste som ikkje har kommet sa eg....dvs at eg synest det er den beste filmen som ikkje har kommet (med andre ord, den eg ser mest fram til) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nettop! den du ser mest frem til, men alikevell ikke den beste, for det kan du ikke vite... Edit: med mindre du allerede har sett den... :wink: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Joda, det er den beste eg venter på...det er sikkert Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg gleder meg som en liten unge.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg gleder meg som en liten unge.... Hvem gjø'kke? :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Gleder meg villt til 15.desember ! Førpremiere Lenke til kommentar
farke Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg gleder meg som en liten unge.... Hvem gjø'kke? :smile: Jeg. To Tårn var mildt sagt skuffende. Har ikke noe tro på at Atter En Konge snur på flisa og faktisk gjør opp for tabbene i forrige avsnitt. Skal dog likevel se filmen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Spoiler lenger nede på siden. Snu den som kan. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Les boken. Verdt å lese Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Frodo mister fingen sin. Gollum dør. Heia de gode! Les boken. Takk for den spoileren... :/ Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Frodo mister fingen sin. Gollum dør. Heia de gode! Les boken. Shitshed Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Frodo mister fingen sin. Gollum dør. Heia de gode! Les boken. Hæstkuk! Kan'ke bare skrive sånnt uten å advare! Jaja, filmen blir vel O.K. den tenker jeg, men jeg gleder meg ikke sånn veeeeeldig masse til den. Har sett både ener'n og toer'n en del i det siste, så...vel...jeg må jo se tre'ern også! Lenke til kommentar
farke Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Til alle dere som ikke har lest boka: Did Toolshed RUIN YOUR SHIT? Nei så synd da, hahahaha osv. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 For ikke å spoile har jeg fjernet dette. Too late. Folk har sitert deg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 For ikke å spoile har jeg fjernet dette.Too late. Folk har sitert deg.Da er det ikke min feil. Det er de som siterer. Det er som å lese boken og sitere fra den og skylde på Tolkien.Til alle dere som ikke har lest boka: Did Toolshed RUIN YOUR SHIT? Nei så synd da, hahahaha osv. Hehe... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hah! Var det liksom en spoiler? En spoiler er vel at Dernhelm, aka Eowyn dreper heksekongen, en av de større truslene på det store slaget, sammen med Munti elns. Kjipa å få vite den på forhånd. Hadde vært verre om jeg hadde sagt at Theoden dør og Denethor prøver å brenne seg selv, og at Frodo NESTEN dør på grunn av slemme Hutula, edderkoppen. Men Sam er så kewl at han dreper henne med Sting. Ja, han tar jo ringen i tilegg. Huffameg. GLED DERE Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 De som ikke har kommet så lang må evt. kanskje la vær å lese det over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå