Kakeshoma Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 http://www.nrk.no/ho/rode-kors-blir-angrepet-1.11670581 – På søndag var en av våre mannskaper ute for å hjelpe en pasient, hvor også luftambulansen var med. Da opplevde vår mann at han ble slått etter med skistav. Røde Kors tok opp problemet i et møte tirsdag. Samtidig med at de holdt møte ble en av Bagn Røde Kors unge medlemmer angrepet med en skistav av en skiløper utenfor skiløypa med påstand om at Røde Kors ødelegger løypene. – Ei rasende dame kom bort til ham og kjeftet, og så slo hun ham med staven. Han ba henne slutte, men da slo hun etter ham en gang til, forteller Fremgaard. Kan vi henge disse menneskene opp etter øra på Karl Johan? Pliiiiiz.. 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Er det rart det er krig i verden... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 http://www.teknofil.no/artikler/jeg-er-rimelig-sinna-for-at-du-traff-bilen-min/159138 3 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Etter å ha blitt kraftig provosert av artikkelen TS linket til, roet sjelen min seg med den fra vidor som viser at det heldigvis også forekommer rettferdighet i verden. Så takk for den Men konklusjonen er at det tydeligvis er enkelte som ikke en gang burde ha fått lov til å inneha skistaver... 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Haha, folk altså. Lever i sin egen lille boble. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kan vi henge disse menneskene opp etter øra på Karl Johan? Pliiiiiz.. Ja heng de gjerne i nakken med en stor krok Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Klart at en snø-skuter kan ødelegge skispor og klart at det irriterer - trangsynte idioter. Men, har vi hele historien her? Kan de være at fyren kjørte bajas, eller hadde gjort det tidligere? Kanskje kvinnen var berettiget harm. I en stor organisasjon som Røde kors, må det rent statistisk være idioter også. Hittil har jeg bare hørt fra den ene parten i saken. Er dama en trangsynt idiot, håper jeg at "ansvar gjøres gjeldende" så det svir. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Det bør ikke være slik at marka på vinterstid er forbeholdt kun de med ski på beina. Noe enkelte ski-fanatikere åpenbart mener, siden de både jager gående på tur og folk som lufter bikkja, noe jeg vet flere eksempler på. Bare å slå § Allemannsretten i hodet på dem. 4 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Skiløpere i løype er egentlig greie mennesker. Dessverre finnes det noen få som oppfører seg som syklister i trafikken. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Skiløpere i løype er egentlig greie mennesker. Dessverre finnes det noen få som oppfører seg som syklister i trafikken. Dine innspill om slike saker mistet med alt nesten all troverdighet. AtW 2 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Skiløpere i løype er egentlig greie mennesker. Dessverre finnes det noen få som oppfører seg som syklister i trafikken.så sant så sant... Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Skiløpere i løype er egentlig greie mennesker. Dessverre finnes det noen få som oppfører seg som syklister i trafikken. Dine innspill om slike saker mistet med alt nesten all troverdighet. AtW Personangrep, i mangel på argument, er i strid med reglene på fourmet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Skiløpere i løype er egentlig greie mennesker. Dessverre finnes det noen få som oppfører seg som syklister i trafikken. Dine innspill om slike saker mistet med alt nesten all troverdighet. AtW Personangrep, i mangel på argument, er i strid med reglene på fourmet. Det er ikke personangrep, det er argumetangrep. La meg forklare 1. Det er en dustete påstand å si at en hel traffikantgruppe oppfører seg dårlig 2. Det er i særdelshet dustete når man i samme innlegg etterlyser nyansering av denne saken. AtW 3 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Skiløpere i løype er egentlig greie mennesker. Dessverre finnes det noen få som oppfører seg som syklister i trafikken. Dine innspill om slike saker mistet med alt nesten all troverdighet. AtW Personangrep, i mangel på argument, er i strid med reglene på fourmet. Det er ikke personangrep, det er argumetangrep. La meg forklare 1. Det er en dustete påstand å si at en hel traffikantgruppe oppfører seg dårlig 2. Det er i særdelshet dustete når man i samme innlegg etterlyser nyansering av denne saken. AtW Ok, beklager at jeg beskyldte deg for personangrep. Jeg ser poenget ditt, sett med dine øyne. Vedr. Syklister står jeg på mitt, og brukte dem som skrekkeksempel. Dette er nå en avsporing fra trådstarters tema, og jeg ønsker ikke å forfølge den videre. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hehe, å si at syklister generelt er idioter i trafikken blir nok litt feil, men jeg ser veldig godt meningen bak utsagnet. Dessverre virker det som om fler og fler i gruppen flytter seg over i gruppen av idioter slik at det er veldig lett å få inntrykk av at gruppen som helhet er idioter når man møter på på dem. Men så er det jo også slik at man husker kun idiotene man treffer og ikke de som kan trafikkreglene og oppfører seg deretter. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Men hvorfor skal dem på død og liv slå rødekors? Jeg ser ingen grunn til det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Dama er ikke riktig god. Scooterspor er ypperlige å gå på ski i. Dette blir jo nesten det samme som at en syklist påstår at asfalt ødelegger sykkelløypa. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Dama er en idiot. Idioter finnes og de er nyhetsverdige. Beklageligvis er de farlige for normale mennesker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå