Ooooj Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg har en problem med latopen min, asus aspire 5742G, den slår seg av etter kansje 20 min med surfing på nett, eller 5 min med spilling, og den står til og med på skrått slik at den har lufttilgang. Her er etter jeg slo den på, ventet 5 min, og gikk inn på chrome, http://valid.x86.fr/hdh4w9 Kan hende Gpu-en også trenger å underklokkes litt, men den brukes jo ikke særlig mye, når jeg bruker chrome, så jeg vet ikke. Specs: - Intel core i5-460m cpu - 6 Gb ram - Nvidia gt420m gpu Skal kjøpe meg en ny laptop etter konfirmasjonen, håper denne kan fikses, så jeg ikke blir dataløs til i mai Endret 16. april 2014 av pca9 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Går viften? Er den stappfull av lo? Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Går viften? Er den stappfull av lo?Sjekket det nå, og den går faktisk ikke, rart, hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Ristet og skakket litt på den, og en liten ting datt ut av viften, nå fungerer den helt perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå