knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg bekymrer meg ikke veldig, han må jo være en av spillerne i PL som er minst ute med skade. Og det til tross for at han er veldig utsatt. Hadde Sturridge vært på benken hadde du kanskje hatt rett i at Suarez burde blitt byttet ut, men ikke når Aspas er alternativet. 2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Men av alle ting som har ført oss dit vi er i dag, synes jeg at Suarez sitt vinnerinstinkt er det viktigste. Og det har dabbet litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg har på følelsen av at Norwich tar denne. Hooper goller. Half-right. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg har på følelsen av at Norwich tar denne. Hooper goller. Half-right. Vi kan ikke få alt rett vettu. :/ Gratulerer med seieren da :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Tack. Og likeså til dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå