SUSE and Pepsi Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg tror ikke jeg klarer tre kamper til dere. Jeg dåååååner! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Suarez er sliten, burde ikke spilt 90 min idag. Hæ?? Denne kampen betyr alt, da bytter vi ikke inn Aspas. En halvdød Suarez er bedre enn Aspas i toppform. Chelsea om en uke, ville ikke hatt Suarez til skadet i den kampen. Endret 20. april 2014 av toreae Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Fy faen, intenst!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Lurer på hva som kunne kommet ut av det soleklare frisparket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Gå å heng deg. Herrefred. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ekstremt uheldig for Norwich at de ikke får frisark der, kunne blitt ekstremt farlig mtp alle de hadde kjørt frem. Smått utrolig at dommeren ikke blåser frispark på det, på grensen til det latterlige. Men nå kan Pool umulig tape dette her, bare til å gratulere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Lurer på hva som kunne kommet ut av det soleklare frisparket. Lurer på hva som kunne kommet ut av det soleklare frisparket til Suarez. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Da hadde han latt oss få 3-0 i første, som det mest sannsynlig hadde blitt om han hadde gitt fordel. Da hadde det vært uinteressant hva som skjedde i andreomgang Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Gå å heng deg. Herrefred. Han har jo halvveis rett da. Siste kampene har jo vært vunnet med horribel dømming. Oo Det er ikke bare dere som har fått litt hjelp. Det var noen tilfeller i dag, og en god del i går. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Liverpool kjører videre, skal litt til for at dette glipper nå. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Lurer på hva som kunne kommet ut av det soleklare frisparket. Lurer på hva som kunne kommet ut av det soleklare frisparket til Suarez. Tror ikke jeg sa noe på det. ^^ For min del så det litt billig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Gå å heng deg. Herrefred.A Uenig. Hadde han sagt: Dommerne har bestemt seg for å forbli ræva. SÅ hadde han hatt halveis og helveis rett. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Suarez er sliten, burde ikke spilt 90 min idag.Hæ?? Denne kampen betyr alt, da bytter vi ikke inn Aspas. En halvdød Suarez er bedre enn Aspas i toppform. Chelsea om en uke, ville ikke hatt Suarez til skadet i den kampen. 3 poeng i dag var alt for viktig til å skulle spare Suarez kun fordi han var sliten. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Liverpool ruller videre.. Så kan folka klage/peke på dommere alt de vil. YNWA Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Dommerne har bestemt at Liverpool skal vinne PL. Gå å heng deg. Herrefred. Var jo horribel dømming i kampen i går, horribel dømming her, horribel dømming der. Herregud. Hvis du ikke ser at det har vært en god del horribel dømming i det siste, så skulle du jammen ha gått til SpecSavers. Endret 20. april 2014 av -SFKAD- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå