Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Martin Skrtel tar jo ALT som kommer i feltet. Fuclings BEIST! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Nesten et nytt selvmål av Skrtel... vi har fortsatt tid til å slippe inn et par tabbemål til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Haha så fort gikk smertene over!Ja, for en lattis takling. UFARLIG LIZM! Ro ned kromosonene, sa ikke at taklinga var ren eller noe slikt, men latterlig overspilling når Suarez plutselig kan hoppe rett opp på to bein så fort ballen er deres. Tolker det heller som at han trosser smertene når han ser scoringsmuligheten. Jeg tolker det som at han prøver å skaffe kort til motspilleren og frispark, men så ser han scoringsmuligheten og dropper overspillingen. Det er også det riktige svaret. 30% Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Elsker når BS kan avslutte en diskusjon ved å servere fasiten. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Haha så fort gikk smertene over!Ja, for en lattis takling. UFARLIG LIZM! Ro ned kromosonene, sa ikke at taklinga var ren eller noe slikt, men latterlig overspilling når Suarez plutselig kan hoppe rett opp på to bein så fort ballen er deres. Tolker det heller som at han trosser smertene når han ser scoringsmuligheten. Jeg tolker det som at han prøver å skaffe kort til motspilleren og frispark, men så ser han scoringsmuligheten og dropper overspillingen. Det er også det riktige svaret. Så du stemplingen? Så du hvor fort han spratt opp? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Morro at det ENESTE andre tar opp er at han spretter opp, men ikke hvor utrolig horibel taklingen varJeg kom ikke så langt før jeg måtte forsvare meg for noe jeg strengt talt ikke sa.Var ikke rettet mot deg. Var mer at det er utrolig at det går ann å henge seg så opp i at suarez spiller litt, når taklingen er hodestups og farlig, men det "driter" man i fordi suarez ruller litt.. Edit: slik som brightside. Endret 20. april 2014 av wampster Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Haha så fort gikk smertene over!Ja, for en lattis takling. UFARLIG LIZM! Ro ned kromosonene, sa ikke at taklinga var ren eller noe slikt, men latterlig overspilling når Suarez plutselig kan hoppe rett opp på to bein så fort ballen er deres. Tolker det heller som at han trosser smertene når han ser scoringsmuligheten. Jeg tolker det som at han prøver å skaffe kort til motspilleren og frispark, men så ser han scoringsmuligheten og dropper overspillingen. Det er også det riktige svaret. Så du stemplingen? Så du hvor fort han spratt opp? Svar på min så svarer jeg på din Endret 20. april 2014 av edge Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jævla til sitering a. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Haha så fort gikk smertene over!Ja, for en lattis takling. UFARLIG LIZM! Ro ned kromosonene, sa ikke at taklinga var ren eller noe slikt, men latterlig overspilling når Suarez plutselig kan hoppe rett opp på to bein så fort ballen er deres. Tolker det heller som at han trosser smertene når han ser scoringsmuligheten. Jeg tolker det som at han prøver å skaffe kort til motspilleren og frispark, men så ser han scoringsmuligheten og dropper overspillingen. Det er også det riktige svaret. Så du stemplingen? Så du hvor fort han spratt opp? Haha så fort gikk smertene over!Ja, for en lattis takling. UFARLIG LIZM! Ro ned kromosonene, sa ikke at taklinga var ren eller noe slikt, men latterlig overspilling når Suarez plutselig kan hoppe rett opp på to bein så fort ballen er deres. Tolker det heller som at han trosser smertene når han ser scoringsmuligheten. Jeg tolker det som at han prøver å skaffe kort til motspilleren og frispark, men så ser han scoringsmuligheten og dropper overspillingen. Det er også det riktige svaret. Så du stemplingen? Så du hvor fort han spratt opp? Svar på min så svarer jeg på din Ja, jeg så den. Men det gjorde ikke så vondt som Suarez skulle ha det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Gi beng i 99 quotes da.Liker ikke det jeg ser fra laget akkurat nå, alt for defensiv. Inn med Moses også, fysj å fy. Jævla chelsea-rentboy. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Moses scorer vel tre selvmål, og slipper Chelsea inn i gullkampen igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ja, jeg så den. Men det gjorde ikke så vondt som Suarez skulle ha det til. Hvordan vet du det? Hvordan vet du at det ikke gjorde helt vanvittig vondt å løpe for han der? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Moses inn? Og mål imot.. deeeer ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Sånt skjer når man legger seg neppå, faen! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ja, jeg så den. Men det gjorde ikke så vondt som Suarez skulle ha det til. Hvordan vet du det? Hvordan vet du at det ikke gjorde helt vanvittig vondt å løpe for han der? Man ser ikke et eneste halt eller grimase. Kroppspråket hans er tydelig. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Blir nervepirrende siste 15 nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå