Gothminister Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel. Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel.Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen. Ungdom Hyggelig å høre når en blir 30 år i år! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel.Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen. Ungdom Hyggelig å høre når en blir 30 år i år! Aldri for seint å begynne å røyke. Det viktigste er at du er en røyker Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel.Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen.Ungdom Hyggelig å høre når en blir 30 år i år!Aldri for seint å begynne å røyke. Det viktigste er at du er en røyker Har festrøyket mange år. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel.Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen. Ungdom Hyggelig å høre når en blir 30 år i år! Aldri for seint å begynne å røyke. Det viktigste er at du er en røyker Har festrøyket mange år. Du må starte og røyke fast, festrøyking er for pingler. På fest røyker man annet en vanlig tobakk. Så kom igjen og bli en fast røyker. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel.Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen.Ungdom Hyggelig å høre når en blir 30 år i år!Aldri for seint å begynne å røyke. Det viktigste er at du er en røykerHar festrøyket mange år.Du må starte og røyke fast, festrøyking er for pingler. På fest røyker man annet en vanlig tobakk. Så kom igjen og bli en fast røyker. Dette er det smarteste jeg har bestemt meg for å gjøre og klarer å fortsette med! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel.Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Så nå kan du endelig kalle deg en røyker? Veldig bra at ungdom tar opp tradisjonen med røyking igjen. Ungdom Hyggelig å høre når en blir 30 år i år! Aldri for seint å begynne å røyke. Det viktigste er at du er en røyker Har festrøyket mange år. Du må starte og røyke fast, festrøyking er for pingler. På fest røyker man annet en vanlig tobakk. Så kom igjen og bli en fast røyker. Dette er det smarteste jeg har bestemt meg for å gjøre og klarer å fortsette med! Ja du har bestemt deg for å bli en fast røyker? Et smart trekk. Alt for mange svikter oss, men det er ennå håp for oss røykere. Det er gledelig at flere unge en på mange år har valgt å bli røykere. Det gleder et hostende hjerte. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Men er det nødvendigvis nikotinen som gjør sigaretter farlige? Riktig det. Det er helst de 4000 andre stoffene i analoge sigaretter som er farlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå