AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Er marlborro light den røyktypen med minst nikotin i ? Anonymous poster hash: daf5a...0f2 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hvis du først skal røyke og tenker på sånt så er det ganske meningsløst, men regner med at noen av "dame" merkene med menthol osv inneholder mindre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Hvis du først skal røyke og tenker på sånt så er det ganske meningsløst, men regner med at noen av "dame" merkene med menthol osv inneholder mindre. Har smakt med menthol og den var riktig ille Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg har jobbet på bensinstasjon. Den med minst nikotin var ikke Marlboro Light, men en eller annen form for Barclay´s, nå kjent som Kent. Alle merkene har flere forskjellige typer. Nå har de ikke lengre lov til å bruke "sunne" ord som Light eller Mild. Jeg aner faktisk ikke hva den varianten heter, annet enn at det var en form for Kent. Den smaker sikkert bajs, for det var aldri noen som kjøpte den typen. Jeg har ikke prøvd den, for jeg røyker ikke. Mange år har gått, og informasjonen kan være unøyaktig/utdatert. Alle røykpakkene er merket med innhold av bl.a. nikotin, tjære osv. Sammenlikn tallene. Og til slutt: Om du ikke allerede er avhengig, ikke begynn! Tror du at mildere sigaretter er sunnere? Alle er usunne. Plutselig er du nikotinavhengig. Bare hold deg unna. Endret 16. april 2014 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Ja hold deg unna Men festrøyk går bra hvis du har litt selvkontroll Bare ikke ta en røyk dagen derpå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kent er vel av de mildere ja. Prince mild, Marlboro og Camel light etc, er ikke direkte light. Ei heller menthol-variantene. Beste er selvfølgelig ikke å starte, men om du allerede røyker, kan jeg heller anbefale deg å begynne med e-sigaretter i stedet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Kent er vel av de mildere ja. Prince mild, Marlboro og Camel light etc, er ikke direkte light. Ei heller menthol-variantene. Beste er selvfølgelig ikke å starte, men om du allerede røyker, kan jeg heller anbefale deg å begynne med e-sigaretter i stedet. Har lyst til å prøve meg på e-sigaretter. Noen som vet når de begynner å selge det i butikken? Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kan vel ta noen år, det beste er bare å handle fra nettet. Damping.no er et godt utgangspunkt for utstyr, og så handler du nikotinholdig væske fra England og Irland. ECigWizard og LibertyFlights er eksempler på gode sjapper for det. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Har hørt en fort får i seg mye mer nikotin med E-sigaretter, da du hyppigere røyker de. Er jo lukt fritt og sånt, så jeg kan se for meg at det blir samme problemet som snus i forhold til røyk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Du får ikke i deg mer nikotin med e-sigg enn hva du gjør når du bruker snus eller røyker. Ingen problemer med e-sigg så langt som jeg har merket meg etter å ha dampet siden desember 2012. Litt informasjon fra Norsk Dampselskap kan leses i denne PDF-en. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Du får ikke i deg mer nikotin med e-sigg enn hva du gjør når du bruker snus eller røyker. Ingen problemer med e-sigg så langt som jeg har merket meg etter å ha dampet siden desember 2012. Litt informasjon fra Norsk Dampselskap kan leses i denne PDF-en. Det går jo selvsagt på mengder, er lett å ha snus oppi 24/7 mens røyk må en ut å gjøre og er mer styr. Samme vil gå for E-sig da du blir mer fri til å dampe mer. Blir nok E-sig på meg etterhvert også, men avventer at det går ann å stikke på butikken å få refill (y) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Det kan ta noen år, og du vet aldri hva de kørka helselederne våre bestemmer seg for. Da vil jeg si det er enklere bare å handle fra utlandet, men hver sin smak. Kan fint røyke døgnet rundt også, tenne den neste sigaretten med den forrige. Kjørte fra Stavanger til Dovre slik. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hehe ja, det vil nok være subjektivt, og TS, dette vil også gjelde hvilken du røyker, er bedre å røyke noen ferre enn å prøve å ha falsk samvittighet ved å røyke en type som har 5% mindre nikotin. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Kent White is tha shit, om man ikke vil ha nikotin (5 ganger mindre nikotin enn Marlboro Light). Men er det nødvendigvis nikotinen som gjør sigaretter farlige? Endret 18. april 2014 av Because I need change! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Kent White is tha shit, om man ikke vil ha nikotin (5 ganger mindre nikotin enn Marlboro Light). Men er det nødvendigvis nikotinen som gjør sigaretter farlige? Mindre fare for samvittigheten Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er marlborro light den røyktypen med minst nikotin i ? Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Rød Prince er klart den beste sigaretten. Tiedemanns rød tobakk er best om du skal rulle. Den smaker like godt i pipe som i joint. Lykke til med røykingen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er marlborro light den røyktypen med minst nikotin i ? Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Rød Prince er klart den beste sigaretten. Tiedemanns rød tobakk er best om du skal rulle. Den smaker like godt i pipe som i joint. Lykke til med røykingen Selv kjøper jeg kun Kent White til mine joints, men det er fordi jeg hater å være skev på nikotin. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er marlborro light den røyktypen med minst nikotin i ? Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Rød Prince er klart den beste sigaretten. Tiedemanns rød tobakk er best om du skal rulle. Den smaker like godt i pipe som i joint. Lykke til med røykingen Selv kjøper jeg kun Kent White til mine joints, men det er fordi jeg hater å være skev på nikotin. Nikotin kikk. Ikke bruk så mye tobakk når du mekker Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er marlborro light den røyktypen med minst nikotin i ? Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Rød Prince er klart den beste sigaretten. Tiedemanns rød tobakk er best om du skal rulle. Den smaker like godt i pipe som i joint. Lykke til med røykingen Selv kjøper jeg kun Kent White til mine joints, men det er fordi jeg hater å være skev på nikotin. Nikotin kikk. Ikke bruk så mye tobakk når du mekker Hater nikotin . Så jeg er veldig fornøyd med Kent White. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Så mye bedre med Kent, jeg ble ikke svimmel. Anonymous poster hash: daf5a...0f2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå