Hell Toupée Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg har problemer med at musepekeren forsvinner og blir usynlig etterden siste oppdateringen. Musa er der, for jeg ser at ikonene på knapper og taskbar forandrer seg når jeg beveger musa over, men selve pekeren er søkk vekk. Ringte Microsoft support om dette, men de hadde ingen formening om hva som forårsaker feilen. Noen som har en formening? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Det er ikke lett å svare på... Var det oppdateringen av OS, musedriver eller et annet program? Hvilket OS? Standard mus eller noe spesielt med egen software? Har du prøvd å restarte? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Skjedde etter reboot ved oppdatering. Bruker ingen spesielle drivere. Jeg har reinstallert, og bruker nå kun drivere som Microsoft pusher i Windows sitt oppdateringssystem. Da virket det i et par dager, før den forsvant igjen. Sitter på en stasjonær maskin, så bruker ingen obskure trackpaddrivere eller noe sånt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-1656322/mouse-cursor-disappearing-laptop-windows.html En løsning er å fjerne avkrysning for å "gjemme pekeren" ved skrift input. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå