Triangel Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hei! I går drev jeg og overførte en del filer til min eksterne harddisk. Underveis skulle jeg ta pcen til meg, og dette resulterte i at harddisken var på vei mot et lite fall, men ledningen holdt igjen. Null problem, dette har jeg opplevd tusen ganger med mobil - tenkte jeg. Når jeg tok harddisken inni igjen fikk jeg beskjed om at windows ikke kunne gjenkjenne enheten. Jeg utførte da en sikker fjerning. Nå får jeg beskjed om at den fungerer som den skal. Når jeg går inn på datamaskinbehandling -> lagringenheter dukker den opp, men jeg kan ikke initialisere(?) den på grunn av for lavt minne. Jeg får oppgitt at den inneholder 0 mb minne. Opprinnelig skal den være 1 terabyte. Er denne long gone, eller er det noen smarte folk som har bra tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kan du legge ut et bilde av det du ser i Diskbehandling? Lenke til kommentar
Triangel Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Her er bilde :-) Endret 16. april 2014 av Triangel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Ukjent, og ikke initialisert. Ser ikke helt bra ut. Første du må prøve er å bytte kabel. Det var jo den som fikk belastningen. Hvis intet annet hjelper så kan man prøve å plukke ut selve disken og koble den til på annen måte. Det kan være at det er kabinettet som er defekt. (men dette går ikke med WD Passport disker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå