NiJoh Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Føler alltid at jeg kjenner det litt mer på høyresiden enn venstresiden av kroppen når jeg trener. Trener bare egenvekt, men hvordan klare å gi det lille ekstra på venstre siden? Vekttrening er ikke aktuelt. Trenger bare råd for å ta det lille ekstra på venstre delen istedenfor høyre delen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Der det er mulig, bruk manualer istedet for stang. Og begynn alltid med venstresiden, for klarer du bare 8 reps på ventre siden så kjører du ikke flere på høyre. Hvis du gjør dette så vil det nok jevne seg ut over tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Sliter med det samme som TS. Kjører SL5x5, får ikke klemt inn mye med manualer her? Når det er sagt har jeg lagt inn curls og chins, da jeg er keen på store armer i tillegg til å bli sterkere. Har curls mye innvirkning på hvor sterk man er, kjører det jo utelukkende på grunn av utseende. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Har curls mye innvirkning på hvor sterk man er, kjører det jo utelukkende på grunn av utseende. Ikke for hele kroppen, men ting du gjør som går mye på biceps vil det jo selvfølgelig ha noe å si Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Da går jeg over til manualer da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå