Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får ikke sove.

Kv84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har som regel ikke problemer med å sove, men har problemer med å sove lenge. Altså mer enn 5-6 timer. Vet ikke om det egentlig er et problem, da jeg ikke har problemer med å stå opp, og ikke blir trøtt før normal tid på kvelden uansett.

I dag stod jeg opp når klokka viste 10. Da følte jeg at jeg hadde dratt ut tiden jeg lå i senga, og var fornøyd med det. Men så viste det seg at jeg hadde glemt å stille klokka etter jeg kom hjem fra en utlandstur, så klokka var bare 7.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke sovet siden onsdag jeg. Denne sommertiden tar kverken på meg. :( Lyst ute både dag og natt.

du bor i nord skjønner jeg :p

bodd der oppe i 2 år selv so i know the pain man.

jeg tok søppelsekk og klistra fast til vinduet ;) pluss mørke gardiner. eneste sjangsen det var for å få sove for en ekte sørlænding :p

Har enda ikke fått lakt meg og i morra er det konsert på gang :p

Lenke til kommentar

Har ikke sovet siden onsdag jeg. Denne sommertiden tar kverken på meg. :( Lyst ute både dag og natt.

jeg tok søppelsekk og klistra fast til vinduet ;) pluss mørke gardiner. eneste sjangsen det var for å få sove for en ekte sørlænding :p

Haha stemmer det! Hvorfor har jeg ikke tenkt på søppelsekk før?! Jeg har bare persienner men lyset kommer inn fordeom.. Takk for tipset! :D

Lenke til kommentar

Haha stemmer det! Hvorfor har jeg ikke tenkt på søppelsekk før?! Jeg har bare persienner men lyset kommer inn fordeom.. Takk for tipset! :D

hahaha off ja ikek rart du ikke får sove då :p persienner hjelper lite då.

ingen problem :)

Lenke til kommentar

Klarte endelig å sove litt. Kanskje 6 timer denne natta.

Jeg måtte poppe 4 sovetabletter kl 1 i natt for å få sjangs, så la meg kl 2 og fikk sove til 11 i dag :p

Sex hjelper på litt iblant, men hvis man ikke klarer å sovne rett etterpå, er det bare å gi opp :p

Prøvd meditasjon? Hjelper som søren

Meditasjon som sex eller vanlig meditasjon? :p
Lenke til kommentar

Har slitet veldig de siste dagene med å sove. Jeg sover som regel i 4 tiden. Legger meg kl 24.

Våkner også mye om nettene. Må drikke mye vann.

Noen tips? Begynner å bli veldig slitsomt... :(

noen spesiell grunn til at du må drikke mye vann?, munntørrhet pga sovetabletter eller annet som ligger til grunn?

sex, musikk på lavt volum, mørkt og kjølig er nesten perfekt oppskrift for meg, mangler bare noe cannabis så har man det perfekt men når jeg har pause så sliter jeg :p

Lenke til kommentar

Har slitet veldig de siste dagene med å sove. Jeg sover som regel i 4 tiden. Legger meg kl 24.

noen spesiell grunn til at du må drikke mye vann?, munntørrhet pga sovetabletter eller annet som ligger til grunn?

sex, musikk på lavt volum, mørkt og kjølig er nesten perfekt oppskrift for meg, mangler bare noe cannabis så har man det perfekt men når jeg har pause så sliter jeg :p

Hei.

Tråden havnet langt nede på mine innlegg så har ikke sett at du svarte før nå :p

Må ha fått oversett varselen også.

Tror det er varmen til at jeg drikker så mye vann, men slik har det altid vært. Kan drikke en liter vann om natten.

Lenke til kommentar

Hei.

Tråden havnet langt nede på mine innlegg så har ikke sett at du svarte før nå :p

Må ha fått oversett varselen også.

Tror det er varmen til at jeg drikker så mye vann, men slik har det altid vært. Kan drikke en liter vann om natten.

ahh oki, ja det var voldsomt med drikke, jeg drikekr en god del om dagen men ikke om natta :p

jeg har desverre ikke noen gode råd til dette.

Våkner du grunnet tørsthet eller annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...