Kontorpult (Øystein) Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg var idag for å se meg etter et par nye høytallere, jeg fant et fint et, Trust GXT 38, til 700. De hadde den ikke i svart, men bare i hvit, på lager. Jeg tenkte ja, ja, greit nok. Tok det med, betalte og tenkte ikke mer over saken. Jeg kom hjem nå for litt siden, pakket ut og testet. Fjernet det gamle og satte inn det nye. Får meg plutselig til å ta en mer nøyaktig titt. Da ser jeg at jeg har blitt solgt feil produkt.. Trust Tytan. Jeg brukte 700. Nå ser jeg at nettprisen på de hvite er 500. Han ene som hjalp meg sto å så på og ga meg den "riktige" pakka. Men den var vidt feil. Det irriterer meg, siden jeg betalte butikkpris og pga elendig kundeservice. Dette er siste gang jeg handler herfra. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hvorfor ikke ta en telefon til butikken og gi dem muligheten til å rydde opp? Alle kan gjøre feil, så om de yter dårlige kundeservice eller ikke kan du strengt tatt ikke si før du har gitt dem sjansen til å rydde opp. 4 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Åpent kjøp hos Elkjøp i 30 dager - prøv produktet ditt og få pengene igjen 2 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Elkjøp er en veldig bra butikk som er flinke til å matche og har gode tilbud og fordeler. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Stikk på butikken, si ifra, så ordner alt seg. Antagelig kan du få snakket deg til nettpris også Om du skal boikotte alle butikker som gjør en liten feil, så blir det ett veldig begrenset antall butikker etterhvert, mitt tips er å legge mer vekt på hvordan de ordner opp etter seg enn om de gjør en feil eller to... 2 Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Kommer antaglivis til å få pengene tilbake, og heller kjøpe på nett. Har hatt flere irriterende tilfeller av feiler ved Elkjøp, både meg selv og familiemedlemmer. Er lei av det rett og slett. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hvorfor går folk i butikken uten å sjekke på nett? Dra opp smarttelefonen, sjekke på nett hva prisen er, dersom nettprisen er lavere, be om å få den. Ellers går du bare til neste butikk. Og hvordan klarer man å ikke legge merke til at man får feil pakke? Sjekker man ingenting, eller står man bare og sover mens man blir solgt til? Folkens, på tide og våkne opp! 2 Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Jeg fikk feil produkt - Det jeg egentlig skulle ha var nettprisen det samme som butikkprisen. Det jeg fikk feil hadde en annen nettpris. Jeg stolte på han fyren i Elkjøp, jeg regnet da med at den var lik da han sa det og den sto i samme hylle som de skulle stå. Man skulle da vel ikke være nødt til å sjekke slikt? Elkjøp burde da kunne ha orden i sysakene sine... Endret 16. april 2014 av KontorPult Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kommer antaglivis til å få pengene tilbake, og heller kjøpe på nett. Har hatt flere irriterende tilfeller av feiler ved Elkjøp, både meg selv og familiemedlemmer. Er lei av det rett og slett. Bare tull å kjøpe på nett. Om Elkjøp butikken er noenlunde seriøs så matcher de prisen din om nettbutikken er en norsk nettbutikk. Hvis du på død og liv må handle på Elkjøp sin nettbutikk så kan du velge å plukke opp varen på et Elkjøp varehus, men det blir for dumt. Uffda, så kjedelig. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg fikk feil produkt - Det jeg egentlig skulle ha var nettprisen det samme som butikkprisen. Det jeg fikk feil hadde en annen nettpris. Jeg stolte på han fyren i Elkjøp, jeg regnet da med at den var lik da han sa det og den sto i samme hylle som de skulle stå. Man skulle da vel ikke være nødt til å sjekke slikt? Elkjøp burde da kunne ha orden i sysakene sine... Jeg har opplevd de fleste som jobber på Elkjøp, i nesten alle avdelinger, av å være inkompetente innen "feltet" sitt. Så du må ikke forvente at en Elkjøp-ansatt skal være et supermenneske som kan alt med Elkjøp og produktene de selger og prisene både inn og ut. Egentlig så bør du skylde på deg selv, som kjøpte feil høyttaler. Det er din feil. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Kommer antaglivis til å få pengene tilbake, og heller kjøpe på nett. Har hatt flere irriterende tilfeller av feiler ved Elkjøp, både meg selv og familiemedlemmer. Er lei av det rett og slett. Bare tull å kjøpe på nett. Om Elkjøp butikken er noenlunde seriøs så matcher de prisen din om nettbutikken er en norsk nettbutikk. Hvis du på død og liv må handle på Elkjøp sin nettbutikk så kan du velge å plukke opp varen på et Elkjøp varehus, men det blir for dumt. Uffda, så kjedelig. Jeg mente at jeg kjøper fra en annen nettbutikk, ikke fra Elkjøp. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Jeg har opplevd de fleste som jobber på Elkjøp, i nesten alle avdelinger, av å være inkompetente innen "feltet" sitt. Så du må ikke forvente at en Elkjøp-ansatt skal være et supermenneske som kan alt med Elkjøp og produktene de selger og prisene både inn og ut. Egentlig så bør du skylde på deg selv, som kjøpte feil høyttaler. Det er din feil. Akkurat det er grunnen til at jeg aldri pleier å handle der, men nå ble jeg vist for overbevist... Ærlig talt - Om han fyren på Elkjøp GA deg den riktige varen, du ville vel stolt på han da? Eller nei - Elkjøp-Ansatte kan man ikke stole på ... Egentlig så bør du skylde på deg selv, som kjøpte feil høyttaler. Det er din feil. ... Det er min feil fordi... Man ikke skal stole på Elkjøp-Ansatte? Interessant. Endret 17. april 2014 av KontorPult Lenke til kommentar
otl Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Elkjøp er en veldig bra butikk som er flinke til å matche og har gode tilbud og fordeler. Eneste positive med Elkjøp er at en kan levere inn produktet i butikken hvis en ikke er fornøyd med det, istedet for å måtte sende det med posten. Selvfølgelig har de visse tilbud, slik som mange andre også har. Elkjøp har også en del annet, som f.eks varer som ingen andre har, varer som er så gamle at de egentlig skulle vært tatt ut av salgs hyllene for lengst, så de blir jo nødt til å ha noenlunde rimelige priser på enkelte varer. Det jeg har gitt helt opp hvis jeg går en tur innom Elkjøp er å spørre betjeningen om noe som helst. Her er det kjøp og se om du blir fornøyd, hvis ikke lever det inn igjen. Endret 17. april 2014 av otl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå