foenix Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg kjøpte en HDMI-switcher til min TV siden den bare har 2 hdmi-innganger. Den har 5 innganger og en utgang slik at jeg da kan koble opptil 5 enheter på den. Denne switcheren fungerer bra med f.eks blu-ray spiller og pc, men dersom jeg kobler til en av dekoderne så får jeg ikke bildet tilbake dersom jeg kobler fra og tilbake til dekoderen. Jeg må da slå av og på dekoderen igjen for å få det til å fungere. Noen andre her som har dette problemet? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Se om du har samme problemet med dekoderen hvis du napper ut og inn kabelen, gjerne også direkte til TV'en. I verste fall kan du jo bare ha dekoderen direkte i port nr 2 Lenke til kommentar
Oorgs Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg lurer på om du kunne sendt meg link til den HDMI-switcheren. TV'en har 1 HDMI port, men skulle så gjerne hatt flere porter, 1 til PC, 1 til tv dekoder osv. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Jeg lurer på om du kunne sendt meg link til den HDMI-switcheren. TV'en har 1 HDMI port, men skulle så gjerne hatt flere porter, 1 til PC, 1 til tv dekoder osv. Jeg kjøpte min på ebay, men den fungerte dårlig, dekoderen som jeg har gir feilmelding om kopibeskyttelse bare jeg kobler til en hdmi-splitter og kun kobler til en skjerm på denne. Hvordan dekoderen finner ut at jeg har en splitter koblet til kan jeg ikke forstå. Derimot fungerer det hvis jeg kobler flere dekodere, dvd-spiller m.m. til en forsterker med 3 hdmi innganger og en utgang. Kanskje du bør sjekke om du har en slik forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå