Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Fjellvann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hei, Alec Ask. Svært klar speiling av både trær og skyer / himmel, og komposisjonen med nær perfekt symmetri gjør bildet spennende,, synes jeg ! Dynamisk omfang er veldig bra, og fargene dype, klare og rene. (Med A7 har Sony langt på vei en "vinneroppskrift" !) Ha en riktig God (foto-)Påske, Alec ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hei, Alec Ask. Svært klar speiling av både trær og skyer / himmel, og komposisjonen med nær perfekt symmetri gjør bildet spennende,, synes jeg ! Dynamisk omfang er veldig bra, og fargene dype, klare og rene. (Med A7 har Sony langt på vei en "vinneroppskrift" !) Ha en riktig God (foto-)Påske, Alec ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Dette bildet har også vært innom DxO filmpack 4. Er veldig fornøyd både med a7 og RX1 , de gjør en bra jobb. Blir ikke resultatet bra må jeg selv påta meg skylden for det. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg