George Washington Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Pc en (bærbar) oppdaterte seg nettop automatisk og etter oppdateringen er layoute annerledes. Det gikk fra å være vanlig windows vista men nå er det sånn: se bildet. Det er liksom oppgave linja og start kanppen sitt layout. se bildet. Det jeg lurer på om jeg kan endre det tilbake noe sted? det var liksom finere og gjennomsiktig etc. hvis du skjønner. nå ligner det på windows xp eller noe lignende. Flytt inlegget hvis det ligger feil På¨forhånd takk! Endret 15. april 2014 av George Washington Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 www.youtube.com/watch?v=rgK4r141DLw Om det er vista du har kan du følge denne oppskriften for å få på aero glass og vista theme igjen. Lenke til kommentar
George Washington Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 www.youtube.com/watch?v=rgK4r141DLw Om det er vista du har kan du følge denne oppskriften for å få på aero glass og vista theme igjen. Problemet er at det theme er borte og jeg får bare windows classis og høykontraster. Jwg må vite hvordan jeg får den tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå