Gå til innhold

Sony Xperia Z2 Tablet

almeli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere jeg kan få for en Z2 som er kjøpt i sommer? 32GB modellen. Vurderer å selge, pga har fått et annet brett av jobben.

Wifi eller 3G?

Tror neppe du får mer enn en tusenlapp. Og helt tilfeldig har jeg en kjøper... Meg! ;)

(ok da, du får nok mer. Men veldig avhengig av versjon.)

Hvilket brett har du fått? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke helt klarer bestemme meg for hva jeg skal velge selv. Heller mot Z2, men vurderer også Samsung Tab S 10.5.

Lenke til kommentar

Hva tror dere jeg kan få for en Z2 som er kjøpt i sommer? 32GB modellen. Vurderer å selge, pga har fått et annet brett av jobben.

Wifi eller 3G?

Tror neppe du får mer enn en tusenlapp. Og helt tilfeldig har jeg en kjøper... Meg! ;)

(ok da, du får nok mer. Men veldig avhengig av versjon.)

Hvilket brett har du fått? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke helt klarer bestemme meg for hva jeg skal velge selv. Heller mot Z2, men vurderer også Samsung Tab S 10.5.

Det er Wifi utgaven.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har dere erfaring med å kjøre eksterne harddisker/ minnekort / minnepenner direkte fra paden? Altså med en form for overgang og la paden "mate" harddisken med strømmen den trekker... ?

Jeg har ikke forsøkt dette med tableten, men har testet med en Samsung S4 Active, og det fungerer fint. Du må nok ha OTG USB kabel.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ny oppdatering ligger klar og her skjer det mye oppgraderer apps pluss nye som jeg elsker sjekk selv.. Brettet virker enda mer raskere om mulig og enda mer lyssterkt jeg dro det ned to hakk dvs bedre batteritid. Byttet min Air til Air2 og trodde det skulle bli mitt nye favorittbrett men etter denne oppdateringen tviler jeg. Kudos Sony..

Lenke til kommentar

Evt en z3 compact? Hvor mye bedre er denne?

Har en 7 tommer fra før. Den er litt liten. Såg på nexus 9 med 8,9 tommer. Tenkte det var perfekt, da eg er litt redd 10 tommer kan bli litt mye....

Får nesten se litt i butikken i morgen. Men hvordan er forskjellen på disse to ytelsesmessig montro?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting og det er at brettet tar utrolig lang tid på å lade med lite på batteriet igjen. Greit når jeg kommer opp på nærmere 70 prosent men allikevel. Pluss at det går altfor fort ned.noen andre her inne med lignende problem?

Litt treg opplading er jeg enig i ca 6 timer fra null til fult. Jeg har klart bedre batteritid etter siste oppdatering tipper rundt 9 timer ved surfing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...