Xooweuboo-a Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har vært på Elkjøp i dag og befølt noen brett... Skjønner hva du mener, men går nok for Samsung uansett. Til mitt bruk er den nok perfekt...etter å ha sett/lest reviews på nettet Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hva tror dere jeg kan få for en Z2 som er kjøpt i sommer? 32GB modellen. Vurderer å selge, pga har fått et annet brett av jobben. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hva tror dere jeg kan få for en Z2 som er kjøpt i sommer? 32GB modellen. Vurderer å selge, pga har fått et annet brett av jobben. Wifi eller 3G? Tror neppe du får mer enn en tusenlapp. Og helt tilfeldig har jeg en kjøper... Meg! (ok da, du får nok mer. Men veldig avhengig av versjon.) Hvilket brett har du fått? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke helt klarer bestemme meg for hva jeg skal velge selv. Heller mot Z2, men vurderer også Samsung Tab S 10.5. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hva tror dere jeg kan få for en Z2 som er kjøpt i sommer? 32GB modellen. Vurderer å selge, pga har fått et annet brett av jobben. Wifi eller 3G? Tror neppe du får mer enn en tusenlapp. Og helt tilfeldig har jeg en kjøper... Meg! (ok da, du får nok mer. Men veldig avhengig av versjon.) Hvilket brett har du fått? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke helt klarer bestemme meg for hva jeg skal velge selv. Heller mot Z2, men vurderer også Samsung Tab S 10.5. Det er Wifi utgaven. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hva tror dere jeg kan få for en Z2 som er kjøpt i sommer? 32GB modellen. Vurderer å selge, pga har fått et annet brett av jobben. Du bør få rundt 2800,-/3000,- det finnes heller ikke mange brukte til salgs. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Z2 Tablet kåret til årets beste nettbrett 2014-2015 av EISA: http://campaign.odw.sony-europe.com/products/EISA_no_NO.html?cpint=HOMEPAGE_THELATEST4SPAN_3_EISA2014_4619 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har dere erfaring med å kjøre eksterne harddisker/ minnekort / minnepenner direkte fra paden? Altså med en form for overgang og la paden "mate" harddisken med strømmen den trekker... ? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har dere erfaring med å kjøre eksterne harddisker/ minnekort / minnepenner direkte fra paden? Altså med en form for overgang og la paden "mate" harddisken med strømmen den trekker... ? Jeg har ikke forsøkt dette med tableten, men har testet med en Samsung S4 Active, og det fungerer fint. Du må nok ha OTG USB kabel. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Ny oppdatering ligger klar og her skjer det mye oppgraderer apps pluss nye som jeg elsker sjekk selv.. Brettet virker enda mer raskere om mulig og enda mer lyssterkt jeg dro det ned to hakk dvs bedre batteritid. Byttet min Air til Air2 og trodde det skulle bli mitt nye favorittbrett men etter denne oppdateringen tviler jeg. Kudos Sony.. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Er godt fornøyd med mitt nettbrett, den med wifi og 16gb. Litt. Men stor for meg som er vant til bare mobil, men venner meg nok til den. Ellers så er ikke batteriet noe å skryte av nå som jeg bruker brettet lenge. Endret 8. november 2014 av tsetsefluen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 3490 minus 400 kroner fra sony må grunn være en ganske ok pris. Litt dumt eg ikke slo til når det var 20% på hele butikken..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Evt en z3 compact? Hvor mye bedre er denne? Har en 7 tommer fra før. Den er litt liten. Såg på nexus 9 med 8,9 tommer. Tenkte det var perfekt, da eg er litt redd 10 tommer kan bli litt mye.... Får nesten se litt i butikken i morgen. Men hvordan er forskjellen på disse to ytelsesmessig montro? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kan alt hives på minnekort på dette brettet? Dvs, holder det med 16Gig? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kan alt hives på minnekort på dette brettet? Dvs, holder det med 16Gig? Kjenner noen som har lastet ned hele 15 spill på et nettbrett med 16gb. Men det spørs hva som vil skje når oppdateringene av diverse applikasjoner kommer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Dvs til min bruk, der det eneste som kommer til å ta plass utenom apper er filmer som uansett blir liggende på minnekortet, så er det overhodet ikke behov for mer enn 16gig. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Dvs til min bruk, der det eneste som kommer til å ta plass utenom apper er filmer som uansett blir liggende på minnekortet, så er det overhodet ikke behov for mer enn 16gig. Sikkert bra nok for deg. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Lurer på en ting og det er at brettet tar utrolig lang tid på å lade med lite på batteriet igjen. Greit når jeg kommer opp på nærmere 70 prosent men allikevel. Pluss at det går altfor fort ned.noen andre her inne med lignende problem? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Lurer på en ting og det er at brettet tar utrolig lang tid på å lade med lite på batteriet igjen. Greit når jeg kommer opp på nærmere 70 prosent men allikevel. Pluss at det går altfor fort ned.noen andre her inne med lignende problem? Litt treg opplading er jeg enig i ca 6 timer fra null til fult. Jeg har klart bedre batteritid etter siste oppdatering tipper rundt 9 timer ved surfing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå