Dan-Levi Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Men jeg får surfet. Telefonen kjøpte jeg i går, den er tilbakestilt med iTunes og recovery modus, forsøkt å bytte sim, ingen forskjell. Er det noen som har greie på hva det kan være? Telenor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Får du N Telenor i øvre venstre hjørne? Eller Ingen tjeneste? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Hei, Det står N Telenor E. Veldig frustrerende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Høres ut som feil på telefonen. Bytt den. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Apple har en liten liste med et par ting du kan sjekke før eventuell service iPhone: Løse problemer med å foreta og motta anrop http://support.apple.com/kb/TS3406?viewlocale=no_NO 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Jeg har kjøpt den på Finn.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) ...Auda! Neida, det trenger ikke bety katta i sekken. Men dersom ingen av punktene i lista hjalp, ville jeg forsøkt enten få et bytt SIM-kort fra operatøren, eller eventuelt om du har et annet SIM-kort du kan teste den med. Men virker ingen av delene, så ville jeg nok forsøkt og kontakte selgeren. Sender du meg telefonens IMEI-nummer kan jeg sjekke om det ligger noen sperre i på den, selv om du normalt da ville fått "ingen tjeneste", og ikke N Telenor, men jo fler problemer man luker ut, jo letter er det og finne løsningen. Endret 16. april 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Hei, om det er nummeret som kommer frem av *#06# så er det 013350000412225. Jeg har ikke fått tak på selger. Skal prøve å gjenopprette den på nytt i iTunes når jeg får anledning, er på ferie så fikk lastet det ned på 3G, grøss... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Bytt SIM-kort. Det kan være det er et datasim du har i telefonen. Med mindre du har bekreftet at dette har fungert tidligere. Datasim kan man IKKE ringe eller sende meldinger med, selv om det står i en enhet som støtter denne funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Har allerede byttet sim-kortet, så med mindre jeg har fått 2 data sim-kort vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Bare for å få presisistert så er det det telefonen jeg skriver på nå.. Sure penger. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Typiske symptomer på at den kan være sperret, dessverre. Har sett slike tidligere som får dekning og alt det der, men som er ubrukelige som telefoner. Disse har da vært sperret pga tyveri. Fikk du kvittering av selger? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hei, om det er nummeret som kommer frem av *#06# så er det 013350000412225. Jeg har ikke fått tak på selger. Skal prøve å gjenopprette den på nytt i iTunes når jeg får anledning, er på ferie så fikk lastet det ned på 3G, grøss... Hei, beklager sent svar, var borte i påsken. Men har dårlig nytt om IMEI-nummeret, det er sperret i EIR-registeret, så den telefonen vil ikke virke, er nok som noen har solgt deg tyvegods her, dessverre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Du får nok ikke tak i selger, da dette bare er en "fence" for småkriminelle karer som selger stjålte mobiltelefoner til mobilsjappa på hjørnet. Han ringer nok ikke til Ifad som akkurat nå er på ferie i Tyrkia. Endret 21. april 2014 av Bytex Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Kan man finne ut hvem som har fått den sperret, altså hvem forrige eier er? Jeg hadde levert den tilbake, eller kanskje til politiet. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Takker for info esoteric, denne blir å ta med til politistasjonen. Selgeren er kav umulig å få tak på. Lenke til kommentar
ThinkerBell Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hva er serienummer på telefonen? Hvis du ikke vil oppgi hele, så ta den første eller siste halvdel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer, du har bidratt til å støtte de som stjeler fra oss (relativt) ærlige personer. Neste gang kanskje du ber om kvittering, og sjekker at IMEI og serienummer stemmer? http://www.dinside.no/928338/du-kan-straffes-for-aa-kjope-tyvegods Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer, du har bidratt til å støtte de som stjeler fra oss (relativt) ærlige personer. Neste gang kanskje du ber om kvittering, og sjekker at IMEI og serienummer stemmer? http://www.dinside.no/928338/du-kan-straffes-for-aa-kjope-tyvegods Hei zanta, Telefonen er levert med beskrivelse av selger på politistasjonen. Blir grundigere sjekk neste gang jeg kommer over en billig telefon. Surt for både rettmessige eier og meg, men jeg har hvertfall gjort mitt for at den kan havne tilbake der den hører hjemme. 1 Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Ja, jeg ville lest den dinside saken. Når ting er for godt til å være sant. Så er det som regel det Endret 2. mai 2014 av Fettlars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå