Nordentro Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Du bør skaffe deg den legendariske Helios 40 (85mm f/1.5), eller en Cyclop (den billigere nattkikkertversjonen uten blender). Den klarer du garantert på studentbudsjett. Du kan tilogmed få teste dem i og med at vi holder til i samme bygning om du ønsker Har lagt ut noen bilder fra Cyclop her: http://manuellfokus.no/cyclop-h3t-1-85mm-f1-5/ (klikk på bildene for å få større) Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Jeg har forresten det Spiratone 135mm f/1.8 objektivet som det var lenka til tidligere i diskusjonen også, men tro meg, disse 135mm f/1.8 objektivene er tunge som stein og svære som kasseroller og jeg tror ikke du gidder å gå mye rundt med et på A7 hvertfall Dessuten er DOF så tynn at det omtrent er umulig å få skarpheten der man vil med litt lett bris i ryggen uten å bruke stativ på full åpning. Endret 25. april 2014 av Dentro Lenke til kommentar
3irik Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 Du bør skaffe deg den legendariske Helios 40 (85mm f/1.5), eller en Cyclop (den billigere nattkikkertversjonen uten blender). Den klarer du garantert på studentbudsjett. Du kan tilogmed få teste dem i og med at vi holder til i samme bygning om du ønsker Har lagt ut noen bilder fra Cyclop her: http://manuellfokus.no/cyclop-h3t-1-85mm-f1-5/ (klikk på bildene for å få større) Oi, jøss! Bor vi i samme bygning?! Hvordan har du funnet ut det? Jeg vil veldig gjerne teste både denne og Spiratone 135mm 1.8! Akkurat nå er jeg i Oslo, men jeg sender deg en PM når jeg er tilbake i mjøsbyen! Takk for alle svar, jeg har nå fått så mange alternativer at jeg regner tråden som løst! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg tenkte på Høgskolen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå