passionforrelaxing Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Jeg har trent nå i rundt 6 måneder, en blanding av utholdenhet og styrke. ønsket mitt er å få muskler (spesielt mage). men så lurer jeg nå på om det er best å trene litt av hvert/ trene bare styrke/ eller å trene utholdenhet for å få mindre fett, for så å trene styrke..? Endret 15. april 2014 av passionforrelaxing Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Å trene litt av hvert er ikke gjensidig ekskluderende i forhold til å trene bare styrke eller å trene utholdenhet. Ønsker du å bare bli markert generelt, så kan du jo undersøke Stronglifts. http://stronglifts.com/ Men for å få definisjonen så er det mer snakk om hvordan du forholder deg til vekta di, og det er noe som skjer på kjøkkenet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 www.stronglifts.com - fungerer greit for nesten alle nybegynnere uansett langsiktig forutsetning. Sånn utenom det har du jo Starting Strength ol. Men dersom du ønsker å bli markert eller sterk ville jeg ha bygd muskler og ligget i overskudd før jeg deretter hadde fjernet det pålagte fettet. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Takk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå