sverreco Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har driti meg litt ut.. Jeg har et hk som cmos'en kan resettes ved å holde inne insert (og så starte maskinen, slippe tasten når POST starter, så trykke del..) men jeg har satt opp bios'en så pcn starter når jeg trykker insert (eller "any key" da..) og når jeg da holder inne insert, starter maskinen automatisk... Spiller det noen rolle? Når jeg starter maskinen nå, uansett om jeg holder inne insert eller ikke, så sender grafikkortet itno signal til skjermen. Når skal jeg vite når POST starter? Når jeg starter senkes ikke viftehastigheten som den pleier, og lyset foran lyser, ikke blinker som den vanligvis gjør.. Og forresten er det viktig å unplugge kontakten i 30 sek? Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 når cmos skal resettes skal strømkabelen være ute mens det gkøres du kan resette cmos ved å flytte jumper eller ta ut batteriet på hk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Selv bruker jeg aldri å ta ut strømkabelen når jeg resetter CMOS, bruker da jumperen på hk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå