Xantix Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hei, Jeg har hatt denne PC'en i 1 uke kjøpte den ny og opplever at når jeg slår av normalt og starter den på nytt senere får jeg beskjed om den ikke avsluttet riktig så går den inn i en evig loop med re-start, diagnostiserer, reparerer og på nytt meny om at den ikke klarer å starte riktig. Får så en rekke valg men kan nesten ikke velge noe da den ikke finner noe administrator konto!!! Eneste valgte er å tilbakestille hele pc'en til fabrikk defaults og dette har jeg gjort nå 4 ganger og begynner å bli rimelig lei. Har aldri hatt så store problemer noen gang med en ny maskin men har heller aldri brukt windows 8 før nå så spørsmålet er, har dette noe pc'en, oppsett, eller windwos 8.1 å gjøre???? Håper noen har noen nyttige råd å komme med. X. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 og du har oppdatert windows så langt det går? høres ut som noe er feil med selve disken, selv om pcen er ny vet man aldri om esken har vært mistet i gulvet på tur til butikken, evt andre risteskader Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Slår du den av med å holde inne on/off knappen så er dette feilen du gjør. får beskjed om den ikke avsluttet riktig men har heller aldri brukt windows 8 før Dvale , on/off , standby , og hvor og hvordan er en av tingene som er omgjort masse i w8. Endret 17. april 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Tror kanskje det er programmet toolwizz time freeze eller evt litt for mye rensing av registeret med ccleaner som førte til at windows oppstart ble helt korrupt. Disken er testet med ulike verktøy som ikke finner noe feil på den. Enn så lenge virker pc'en normalt så får vi se fremover. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Best holde seg unna registy cleaning i Windows ( noe som hører fortiden til) Det er kun placebo , og forårsaker flere problemer enn nytte , og er håpløst å rette opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå