Niklasp Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Lekket to måneder før lansering.Slik ser de nye Android-ikonene ut Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hmm... Blir vel en tilvenningssak. BTW, når kommer neste Android? 4.5 eller 5.0? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Det er en spekulering, ikke fakta. AndroidPolice gjør det veldig klart at dette er noe de har gravd frem selv, og ikke fått bekreftet av Google, og jeg synes Teknofil burde gjøre det samme. 2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Forhåpentligvis ikke lenge før vi får se noe fakta om neste Nexus telefon da Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Lurer på om overgangen fra papirpose til miljøvennlig flerbrukspose i App Store ikonet vil blidgjøre potensielle økofokuserte app-kjøpere. Det er en spekulering, ikke fakta. AndroidPolice gjør det veldig klart at dette er noe de har gravd frem selv, og ikke fått bekreftet av Google, og jeg synes Teknofil burde gjøre det samme. Really? Tek spesifiserer da aldri sånt i overskriftene. Om i det hele tatt. Endret 15. april 2014 av Aeyoun Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Det er en spekulering, ikke fakta. AndroidPolice gjør det veldig klart at dette er noe de har gravd frem selv, og ikke fått bekreftet av Google, og jeg synes Teknofil burde gjøre det samme. Really? Tek spesifiserer da aldri sånt i overskriftene. Om i det hele tatt. Det er i grunn derfor jeg drar det frem. For å informere lesere som skumleser kommentarfeltet, og for å gi Teknofil konstruktiv kritikk. Ikke for å være bitter. 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Forhåpentligvis ikke lenge før vi får se noe fakta om neste Nexus telefon da Nexus-telefonene kommer tradisjonelt på høsten. Vi har derimot sett nettbrettet Nexus 7 bli lansert sammen med henholdsvis 4.1 og 4.3 på sommeren de siste to årene. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Lignet fælt på "Moonshine Experience pack"-ikonene fra xda-developers. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2717515 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981238947 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Ser ikke poenget med å bruke så mye tid og energi på å skifte designet på ikonene. Det er vel programmene som er viktig, ikke ikonene. Man sitter vel ikke å ser på ikonene? Jeg gjør ihvertfall ikke det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Ja, kan det ikke bare se ut som dette? Så teit at noen endrer designen hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg