Spillredaksjonen Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Disse 11 spillene tilbyr noe for en hver smak.Feature: Her er noen spillanbefalinger for påskeferien Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Spenstig at dere skriver om Katawa Shoujo uten helt å nevne at det er litt vokseninnhold der 4 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Move love for Deadly Premonition, I love it! Dere burde derimot ha nevnet at Director's Cut forandrer/fikser en god del, bl.a. kontroll/bevegelse. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Sleeping Dogs er et av få nyere spill som har holdt meg våken natt etter natt, gleder meg til neste dose 1 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Føles litt som et oppgulp fra fortiden når man tar med FTL uten å nevne at det nylig har kommet en relativt omfattende, gratis utvidelse. 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Spenstig at dere skriver om Katawa Shoujo uten helt å nevne at det er litt vokseninnhold der går an og slå av da , men burde kansje nevnas ja ^^ Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Føles litt som et oppgulp fra fortiden når man tar med FTL uten å nevne at det nylig har kommet en relativt omfattende, gratis utvidelse. "Spillet er nøyaktig det samme som på PC, men med alt det ekstra innholdet som kom i FTL: Advanced Edition" Det er med det Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 World of Tanks burde man teste ut påske eller ei, stort gratisspill Lenke til kommentar
RWE Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Takk for enda en god artikkel. Jeg liker at gamer.no har fokus på kvalitet i spill uansett alder (og aksepterer at kvalitetsbegrepet er subjektivt), ikke bare skiller på retro/nyheter. Spill er kultur. 2 Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Spenstig at dere skriver om Katawa Shoujo uten helt å nevne at det er litt vokseninnhold der går an og slå av da , men burde kansje nevnas ja ^^ Introduksjonen til det spillet gjorde meg seriøst kvalm... 1 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Haha, dette var vel hva hvordan folk flest opplevde Katawa Shoujo. Lenke til kommentar
Pendraeg Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Sleeping dogs er en av de største og mest prositive overaskelsene jeg har fått ut av ett impulskjøp i fylla på steam. (steam trenger alkolås) tatt i betraktning alt rotet rundt utviklingen er det definitivt ett fantastisk spill. og FTL er en sikker vinner uansett Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Er nå ferdig med min første 'ending' i Katawa Shoujo og det anbefales på det sterkeste. Fortellerevnen til de som har laget denne grafiske romanen er enestående. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Du er ikke den eneste som fulgte anbefalingen i denne artikkelen . Spilt igjennom 4 av 5 veier i spillet selv, utrolig bra! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå