Gå til innhold

VM: Gruppe H (Belgia, Algerie, Russland, Sør-Korea)


Latias

  

50 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Men sånn seriøst; Lukaku må få hodet ned på jorda og slutte å leve i drømmen om at han er en superstjerne ut av en annen dimensjon. Han har så langt prestert på lag som West Brom og Everton. Da mot lag som også står høyere og dermed gir bakrom og plass. Nå vil han møte The Wall, og alle som har sett på Game of Thrones, vet hvor vanskelig det er å klatre over den, men til gjengjeld venter noe godt! Samme gjelder Lukaku, han må bare slutte å "Ah, så koselig at Juventus er interessert i meg", og bli mer "HÆ? KOMMER COSTA! NÅ BLIR DET FAEN MEG "¤#¤!¤!!!".

 

 

Du virker så jævlig bitter. Mannen har vel så vidt runda tyve år. Du kan faen meg ikke klandre han for å ville være et førstevalg (så lenge han presterer). Det er ikke akkurat sånn at spillere i den alderen ikke har jævlig godt av å spille fotball. Og med Costapå laget kan det fort bli ekstremt lite spilletid på'n. Skjønner godt at han vil til en klubb hvor han har en langt større sjans til og få spille fast.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men sånn seriøst; Lukaku må få hodet ned på jorda og slutte å leve i drømmen om at han er en superstjerne ut av en annen dimensjon. Han har så langt prestert på lag som West Brom og Everton. Da mot lag som også står høyere og dermed gir bakrom og plass. Nå vil han møte The Wall, og alle som har sett på Game of Thrones, vet hvor vanskelig det er å klatre over den, men til gjengjeld venter noe godt! Samme gjelder Lukaku, han må bare slutte å "Ah, så koselig at Juventus er interessert i meg", og bli mer "HÆ? KOMMER COSTA! NÅ BLIR DET FAEN MEG "¤#¤!¤!!!".

 

Tro det eller ei, men ikke alle synes det er en ære å sitte på benken til Chelsea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han har så langt prestert på lag som West Brom og Everton. Da mot lag som også står høyere og dermed gir bakrom og plass. Nå vil han møte The Wall, og alle som har sett på Game of Thrones, vet hvor vanskelig det er å klatre over den, men til gjengjeld venter noe godt!

 

Jaha? Då har du ikkje sett mange av Everton sine kampar i 2013/14 sesongen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...