edge Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Mertens inn for Chadli. Godt bytte. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 noen her som har noen funfacts til arneball? Jan Vennegoor of Hesselink er tidenes lengste navn i et VM-sluttspill Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Eller "Lukako". Det er det jeg har hørt oftest ihvertfall. NRK burde virkelig finne noen bedre kvalifiserte ansatte. Så vidt jeg vet så uttales Lukaku, nemlig "Lukako" i Belgia. Så hvorfor du prøver å drite ut en som har rett vet ikke jeg. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg forventer at Vermaelen starter foran Verthongen i neste. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Belgia burde prøve seg på en 352 formasjon. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 tror belgia kunne gjort det best i en slags 541 formasjon faktisk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Fryktelig skuffet over Belgia i dag. Skaper overhodet ingenting. Greit, Algerie har parkert både busser og semi-trailere, men dette er ikke det Belgia-laget jeg har sett i kvalikken. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Hårtoppen inn isteden for Januzaj/Mirallas? Bah... Endret 17. juni 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Eller "Lukako". Det er det jeg har hørt oftest ihvertfall. NRK burde virkelig finne noen bedre kvalifiserte ansatte. Så vidt jeg vet så uttales Lukaku, nemlig "Lukako" i Belgia. Så hvorfor du prøver å drite ut en som har rett vet ikke jeg. https://www.youtube.com/watch?v=SPGrua7TY7I Ok. Synes nemlig jeg hører en 'u' der. Endret 17. juni 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Fy faen å dårlig Kevin de Bruyne er. Herregud. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kan ikke helt skjønne at De Bruyne får spille hele kampen.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Eller "Lukako". Det er det jeg har hørt oftest ihvertfall. NRK burde virkelig finne noen bedre kvalifiserte ansatte. Så vidt jeg vet så uttales Lukaku, nemlig "Lukako" i Belgia. Så hvorfor du prøver å drite ut en som har rett vet ikke jeg. https://www.youtube.com/watch?v=SPGrua7TY7I Ok. Synes nemlig jeg hører en 'u' der. Godt mulig, men hvor pålitelig er det der? Høres ut som Google Translate. Jeg vet som sagt ikke, men vi hadde besøk av noen belgiske utvekslingsstudenter på skolen i vår og da øynet jeg muligheten til å høre. De uttalte navnet i alle fall "Romelu Lukako", men som sagt, jeg vet ikke mer enn jeg hører. Første Google søket mitt gir denne linken, som bekrefter min teori. End of discussion. Det er "Lukako". http://www.forvo.com/word/romelu_lukaku/ Endret 17. juni 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Selfølgelig var det Fellaini!! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Faaaaaaaaaen, dette var kjipt. Ser for meg at Algerie taper nå. Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå